پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:36 - 1396/02/30

یک روز بعد از انتخابات سامانه کارورزی که در ایام تبلیغات انتخاباتی راه اندازی شده بود از دسترج خارج شد

سامانه طرح کارورزی وزارت کار که یک هفته پیش از انتخابات به منظور ثبت‌نام متقاضیان کار و فارغ‌ التحصیلان بیکار دانشگاهی آغاز به کار کرده بود، امروز همزمان با اعلام نتایج انتخابات از دسترس خارج شد.

به گزارش کارگرآنلاین، هفته گذشته همزمان با رونمایی از سامانه طرح کارورزی وزارت کار، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که در طرح کارورزی افراد تحصیل‌کرده و جویای کار با حضور در دوره‌های ‌آموزشی مهارتی با محیط واقعی کسب و کار آشنا می‌شوند.


بر این اساس و بنابر وعده وزیر قرار شد همه فارغ‌التحصیلان بیکار و جوانان جویای کار با ثبت‌نام در این طرح مشمول بیمه حوادث شده و یک سوم حداقل دستمزد به آنها پرداخت شود. در آن زمان اعلام شد که جوانان جویای کار، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و متقاضیان شغل با مراجعه به سامانه https://karvarzi.mcls.gov.ir/ مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند. اما امروز همزمان با اعلام نتایج اولیه انتخابات این سامانه از دسترس خارج شده است.

این در حالی است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در یادداشتی در تلگرام خود رای مردم را به آینده‌نگری و درازمدت‌نگری رأی دهندگان و نه محکم به وعده‌های شیرین بی‌اساس، نه محکم به نیمه راه ماندن و عقب رفتن تعبیر کرده است./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین