پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00001:37 - 1396/05/29

هنرمند زن سرشناس زندگی مشترک یک زوج جوان را برهم زد

وارث اهل سعودی شرکت تویوتا مدتی است با ریحانا خواننده سرشناس آمریکایی ارتباطی جنجالی را آغاز کرده است.

به گزارش کارگرآنلاین، حسن جمیل اهل عربستان سعودی که وارث شرکت خودروسازی تویوتا است و اکنون از مدیران ارشد آن نیز به شمار می رود با ریحانا خواننده مشهور آمریکایی از مدت ها پیش ارتباطی بسیار جنجالی را آغاز کرده است.

در حالی که این دو مدام زیر ذره بین پاپاراتزی ها قرار دارند اکنون مشخص شده است که جمیل برای ادامه ارتباط جنجالی خود با ریحانا به ازدواج خود پایان داده است، آن هم در حالی که فقط سه ماه از ازدواج می گذشت. همسر جمیل، «لینا» نام داشت و هنرمند سرشناسی در امور نقاشی و هنرهای تجسمی بود.

وارث شرکت خودروسازی تویوتا اندکی پس از ازدواج با «لینا» با ریحانا آشنا می شود و کم کم تصمیم می گیرد به خاطر این خواننده جنجالی آمریکایی به سرعت از همسر خود جدا شود. نکته بسیار جالب این است که ریحانا به جمیل نیز وفا نکرد.

در حالی که جمیل برای این خواننده سرسناش آمریکایی از همسر خود گذشت مدتی بعد متوجه شد که ریحانا دیگر علاقه ای به ارتباط با او ندارد. البته این ارتباط هنوز تمام شده نیست. اما به هر حال یکی از بدترین و کثیف ترین اخبار حاشیه ای هالیوود رقم خورده است.

ریحانا با آن ظاهر عجیب و لباس های عجیب ترش اکنون دوباره در کانون شدیدترین توجهات قرار گرفته است. او زندگی زنی را به هم ریخته است که هرگز تا به حال او را ندیده است./جام نیور

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین