پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:00 - 1396/09/02

درخواست مجلس از وزیر صنعت درباره سهام عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون گفت: سؤال بنده از وزیر صنعت در خصوص شفافیت اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی مطرح شد.

به گزارش کارگرآنلاین، ؛ محمدرضا پورابراهیمی داورانی در تشریح نشست عصر دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست سؤالات نمایندگان از کرباسیان وزیر اقتصاد و شریعتمداری وزیر وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح و وزرای مذکور به سؤالات نمایندگان پاسخ دادند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در جلسه دیروز سؤال مقدسی، نماینده مردم اراک در مجلس از وزیر اقتصاد در خصوص عدم اقدام اقدامات لازم از سوی سازمان خصوصی‌سازی در ایفای حقوق دولتی و خلع ید سهامدار عمده شرکت هپکوی اراک مطرح و مقرر شد وزیر تا 10 روز آینده گزارشی را به این نماینده ارائه کند.

پورابراهیمی اضافه کرد: سؤال حسین‌زاده نماینده مردم مشهد در خصوص سیاست اطلاع‌رسانی دولت برای مدیریت جریانات رسانه‌ای اثرگذار بر نرخ ارز نیز در جلسه روز گذشته مطرح و مقرر شد جلسه‌ای با حضور نهادهای ذی‌ربط تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: سؤال بنده از شریعتمداری وزیر صنعت در خصوص بند 5 ماده 6 قانون سیاست‌های اصل 44 در زمینه شفافیت اطلاعات بنگاه‌های اقتصادی نیز مطرح و مقرر شد وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارش کامل شرکت‌های مشمول سهام عدالت را که به‌نحوی دولت آنها را اداره می‌کند به‌علاوه شرکت‌های مشمول قانون مذکور در نشست‌های بعدی کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه کند.

تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین