پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:14 - 1397/04/23

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ابلاغ کرد؛

نصب تابلو بر سر در محل کسب احتکارکنندگان و گرانفروشان + سند

صادقی با ارسال نامه‌ای به رئیس اتاق اصناف ایران، خواستار نصب پارچه یا تابلو بر سر محل کسب و یا تعطیلی موقت و تعلیق پروانه کسب متخلفان محکوم شد.

به گزارش کارگرآنلاین، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران با ارسال نامه ای آنی و حائز اهمیت به علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران با موضوع «اقدامات تعزیراتی مشهود» خواستار نصب پارچه یا تابلو بر سر محل کسب و یا تعطیلی موقت و تعلیق پروانه کسب متخلفان محکوم شد.

در نامه وزارت صنعت به اتاق اصناف آمده است: دستور فرمایید به منظور ایجاد ثبات و آرامش در سطح بازار با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و برقراری گشت‌های مشترک بازرسی با ارگانهای ذیربط نظارت و بازسی لازم را معمول کند.


بنابراین گزارش، محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت روز گذشته از آغاز به کار ستاد تشدید مبارزه با احتکار خبر داد و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در راستای شفافیت، گزارش وزارت صمت درباره واردات خودرو و فساد زنجیره‌ای بجا مانده از قبل، به رییس جمهور تقدیم شد.

برای ثبات بازار و نظارت بر عرضه و احتکار کالاهایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند، از روز شنبه ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفاء به طور ویژه آغاز بکار می کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین