پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:04 - 1400/07/29

کار جنون آمیز پدر کودک حین بازی آنلاین رایانه ای

کارگر آنلاین | پدر یک کودک که تحت تاثیر هیجانات بازی آنلاین رایانه ای دست به اقدامی جنون آمیز زده بود به زندان محکوم شد.

یک مرد اهل پنسیلوانیای آمریکا به دلیل تکان دادن مرگبار و پرتاب فرزندش حین انجام بازی رایانه‌ای به زندان محکوم شد. «زیون شاکلی» ۲۲ ساله اهل چسکو به علت خشم حین انجام بازی اقدام به تکان دادن شدید و پرتاب دختر ۵ ماهه اش کرده بود. اقای زیون حین انجام مسابقه با رقیب خود دست به این اقدام جنون آمیز زده بود که منجر به مرگ فرزندش شد. این اتفاق در تاریخ ۱۰ فوریه سال ۲۰۱۸ رخ داده بود.

  • این پدر جوان به تازگی پس از محاکمه در دادگاه با پذیرش اتهامات خود به جرم ارتکاب قتل درجه سوم به ۳۱ تا ۶۲ زندان محکوم شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی در هنگام وقوع حادثه این مرد در حال انجام بازی «Call of duty» در نزدیکی تخت دخترش بود. پس از آنکه رقیب وی مهارت او در انجام بازی را مورد انتقاد قرار داد وی ناگهانی عصبانی شد و با برداشتن کودک، فرزندش را به هوا پرتاب کرد. او سپس با گرفتن کودک به مدت حدود یک دقیقه این بچه را تکان داد.
  • با وجود آنکه پس از این اقدام این کودک هیچ علائم حیاتی از خود نشان نمی‌داد شاکلی هیچ اقدامی برای کمک به او انجام نداد. پس از آنکه مادربزرگ کودک وارد اتاق شد و وضعیت کودک را مشاهده کرد بلافاصله از اورژانس پزشکی کمک خواست. متاسفانه این کودک که دچار خونریزی مغزی شده بود دو روز بعد در بیمارستان جانش را از دست داد. با وجود آنکه شاکلی در ابتدا ارتکاب قتل غیر عمد را انکار می‌کرد در دادگاه اولیه به قتل درجه یک محکوم شد. او به تازگی در دادگاه به قتل درجه سه محکوم شد.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین