اخبار اقتصادی
چاپ00017:18 - 1400/11/11

این گیاه بعد غذا قند خون شما را پایین می آورد

کارگر آنلاین | یونجه دارای خاصیتی است که علاوه بر پیشگیری از ابتلا به دیابت ، با کاهش سطح قند خون، این بیماری را درمان نیز می کند.سطح فشار خون بالا در بدن برای سلامتی بسیار خطرناک است و در صورت عدم کنترل و مراقبت، عواقب بسیاری به دنبال دارد. نوشیدن یک فنجان از چای یونجه سطح فشار خون را کاهش می دهد. یونجه از ۲۰ درصد پروتئین تشکیل شده است. این گیاه همچنین دارای اسید فسفریک، ویتامین های مختلف ، هیدرات های کربن، دیاستازها، نوعی ساپوتین با اثر عطسه آور، ستن ها و دو ماده رنگی است. در خاکستر یونجه مقدار زیادی آهک، پتاس، اسید فسفریک، کمی منیزیم، آهن و به مقدار جزئی «آرسنیک» و «سیلیس» وجود دارد.

خواص یونجه

 یونجه دارای خاصیتی است که علاوه بر پیشگیری از ابتلا به دیابت ، با کاهش سطح قند خون، این بیماری را درمان نیز می کند.سطح فشار خون بالا در بدن برای سلامتی بسیار خطرناک است و در صورت عدم کنترل و مراقبت، عواقب بسیاری به دنبال دارد. نوشیدن یک فنجان از چای یونجه سطح فشار خون را کاهش می دهد.

خواص یونجه

  • یونجه از 20 درصد پروتئین تشکیل شده است. این گیاه همچنین دارای اسید فسفریک، ویتامین های مختلف ، هیدرات های کربن، دیاستازها، نوعی ساپوتین با اثر عطسه آور، ستن ها و دو ماده رنگی است. در خاکستر یونجه مقدار زیادی آهک، پتاس، اسید فسفریک، کمی منیزیم، آهن و به مقدار جزئی «آرسنیک» و «سیلیس» وجود دارد.

خبرنگار : محدثه بابامرادی

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
سامانه بتا بانک رفاه کارگران