پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:18 - 1400/12/09

نکات واجب این روزها برای خرید میوه و مواد غذایی

کارگر آنلاین| این روزها به دلیل وجود ویروس های زیاد در طراف باید بیشتر حواسمان به بهداشت باشد، از این رو برای خرید مواد غذایی باید نکاتی را رعایت کنید تا سلامتتان حفظ شود.

اگر متوجه شدید که علائمی مثل سرفه، آبریزش بینی، سر درد، سرگیجه، تنگی نفس یا حتی علائم خفیف از بیماری دارید، بهتر است که هرگز پای تان را داخل این مغازه ها نگذارید، زیرا هر گونه قطرک ویروسی ممکن است روی این سبزیجات و میوه ها بنشیند.

خرید خانه
قبل و بعد رفتن به مغازه ها دستان خود را بشویید

زمانی که وارد مغازه می شوید، حتما دست تان را ضدعفونی کننده بزنید. بعد از آن؛ هم حتماً این کار را انجام دهید، زیرا این قسمت ممکن است آلودگی های زیادی را انتقال دهد؛ پس حواس تان به بهداشت خود باشد.
وارد مغازه های شلوغ نشوید

طبق اطلاعات موجود، هنوز هم فاصله‌ گذاری اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد؛ بنابراین برای جلوگیری از مشکلات مربوط به کرونا باید حواس تان را جمع کنید و هرگز وارد مکان های شلوغ نشوید.
در آنجا چیزی نخورید یا ننوشید

حتماً توصیه می‌ کنیم که هنگام خرید کردن از هیچ مایعاتی استفاده نکنید، چیزی نخورید و ننوشید و مراقب باشید که دست تان را به صورت یا دهان تان نزنید.

نکات خرید سبزیجات
نمونه غذا را تست نکنید

بعضی از این فروشگاه ها نمونه هایی از مواد غذایی و خوراکی را برای تست آزاد می‌ گذارند تا شما بتوانید به راحتی آن ها را بخورید و تست کنید. اما توصیه ما این است که هرگز این اشتباهات را نکنید آن ها را تست نکنید، زیرا در فضای باز آلودگی‌ های زیادی روی آن ها نشسته است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین