پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:40 - 1399/09/12

سقوط پراید در کانال آب

هوای مه آلود شب گذشته در جنوب پایتخت منجر به دید ناکافی راننده و سقوط خودرو در داخل کانال آب شد.

به گزارش کارگر آنلاین، در ساعت 19:31 دقیقه شب گذشته شهروندان با مشاهده حادثه سقوط خودروی سواری در داخل کانال آب واقع در جاده ورامین، محله امین آباد با سامانه 125 تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 و گروه امداد و نجات 17 را عازم محل حادثه کرد.

حسن سعادتی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: بنا به اظهار راننده خودروی پراید، شب گذشته با خودرواش در جاده در حال حرکت بود که به علت وجود مه غلیظ و دید ناکافی ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و در داخل کانال آب سقوط کرد ه بود.

وی افزود: خوشبختانه دراین حادثه راننده و سرنشین خودرو پراید که دو مرد حدودا 32 ساله بودند قبل از رسیدن آتش نشانان از داخل خودرو خارج شده و صدمه چندانی ندیده بودند.

سعادتی ادامه داد: با توجه به اینکه خودرو تا سقف در زیر آب فرو رفته و در زیر یکی از پل ها گیر کرده بود، یکی از آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با همکاری آتش نشانان دیگر با استفاده از طناب، وارد آب کانال شده و پس از اطمینان از عدم حضور محبوس شدگان احتمالی، با استفاده از ابزار مخصوص، خودرو را مهار کرد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: پس از هماهنگی با عوامل تصفیه خانه جنوب تهران برای مسدود کردن مسیر برای کاهش جریان آب، خودرو را با استفاده از ابزار تخصصی نجات مهار کرده و توانستند از داخل کانال آب به بیرون هدایت کنند.

وی در پایان ابراز داشت: آتش نشانان پس از خارج کردن خودرو از داخل کانال آب اقدام به ایمن سازی محل حادثه کرده و خودرو را جهت انجام مراحل قانونی به عوامل نیروی انتظامی امین آباد تحویل دادند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین