پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:31 - 1400/01/06

کشف عمارتی ۷۰۰ ساله در حیاط خانه یک پیرمرد

یک پیرمرد بریتانیایی در حین حفاری و ساخت یک طبقه جدید در حیاط خانه خود، بقایای یک کاخ باستانی متعلق به ۷۰۰ سال قبل را کشف کرد.

 مهندسان ساختمان حین ساخت طبقه دوم برای یک بازنشسته سالخورده به نام چارلز پاول، ۸۱ ساله، بقایای کاخ  تاریخی که ۵۰۰ سال پیش ناپدید شده بود و قدمت آن به قرن سیزدهم برمی‌گردد را در حیاط خانه این پیرمرد پیدا کردند. مورخان تأیید می‌کنند این کاخ به دو اسقف بریتانیایی تعلق دارد، جان، اسقف دروکینفورد و رالف، اسقف شروزبری، زیرا این دو در دوره‌های ۱۳۰۹-۱۳۲۹ و ۱۳۲۹-۱۳۶۳ در این مکان کار و زندگی می‌کردند.

مورخان اظهار داشتند که متخصصان از ۲۰۰ سال قبل در زمینه تحقیق و کشف این کاخ کار می‌کردند و آن‌ها به منطقه‌ای نزدیک به خانه چارلز پل، صاحب خانه رسیدند. مقامات محلی تا زمان کشف کامل بقایای زمین، هزینه‌های حفاری و پوشش این سایت را متحمل می‌شوند و آن‌ها ۱۵ هزار پوند معادل ۲۰ هزار دلار به چارلز می‌پردازند.

کشف عمارتی 700 ساله در حیاط خانه یک پیرمرد

علی رغم اشتیاق متخصصان و مورخان برای یافتن بقایای کاخ قدیمی، چارلز از تأخیر در ساخت طبقه‌ای که قصد داشت در حیاط خانه خود احداث کند بسیار ناامید شده، زیرا به دلیل پیر بودن تحمل این شرایط برای او سخت است زیرا او تنها است و قادر به حرکت نیست. روزنامه‌ها گزارش دادند که بقایای موجود در خارج از کاخ است که از وضعیت خوبی برخوردار است و همچنین بقایای دیوار‌ها و کف هنوز سالم است.

کشف عمارتی 700 ساله در حیاط خانه یک پیرمرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین