پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:01 - 1400/03/22

کولر گازی یک آپارتمان مسکونی را به آتش کشید

مدیر منطقه دوم عملیات آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی در طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار هدایت این شهر توسط آتش‌نشانان ۲ ایستگاه خبر داد.

مدیر منطقه دوم عملیات آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی در طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه در بولوار هدایت این شهر توسط آتش‌نشانان ۲ ایستگاه خبر داد.

 
به گزارش  روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، حسن نجمی گفت: امروز جمعه بیست و یکم خرداد ماه ۱۴۰۰ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع آتش‌سوزی طبقه سوم یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۱۰ و ۲۸ را به محل حادثه در بولوار هدایت این شهر اعزام کرد.

مدیر منطقه دوم عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: نیروهای امدادی به محض حضور در محل مشاهده کردند آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی ۸۰ متری رخ داده و ساکنان به دلیل دودگرفتگی شدید منازل به پشت بام پناه برده‌اند که بلافاصله امدادگران و آتش‌نشانان ضمن تقسیم به چند گروه ضمن انتقال ساکنان به مکان امن، این آتش‌سوزی را مهار کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی ۵ نفر از ساکنان را پس از اتمام عملیات امدادی از پشت بام به سطح زمین منتقل کرده و پس از بررسی‌های اولیه، حریق در کولرگازی منزل، دلیل آتش‌سوزی اعلام و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل منزل آسیب دیده و محیط پیرامونی محل آتش‌سوزی به مأموریت خود پایان داده و ایستگاه‌ خویش مراجعت کردند.

نجمی افزود: میزان خسارت مالی و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین