پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:47 - 1398/08/27

قیمت طلا تا پایان سال چقدر می‌شود؟

فروشنده یا خریدار باشیم؟عضو هیئت رئیسه اتحادیه قیمت طلا تا پایان سال را اعلام کرد

عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا می‌گوید: قیمت طلا تا پایان سال و رسیدن آن به مرز ۵۰۰ هزار تومان امکان‌پذیر نیست. چنانچه در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی اتفاق ناگواری رخ ندهد قیمت طلا در محدود ۴۱۰ هزار تا ۴۲۰ هزار تومان نوسان دارد.
 
عضو هیات رئیسه اتحادیه طلا در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا تا پایان سال چه روندی را خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: مردم چنانچه پول اضافی دارند در صنعت طلا سرمایه‌گذاری کنند و مصنوعات مورد پسند خود را خریداری کنند؛ چرا که طلا تنها صنعتی است که سریعا تبدیل به پول می‌شود.
 
داوود سلمانیان افزود: قیمت طلا تا پایان سال به قیمت انس جهانی طلا بستگی دارد. معمولا در ماه میلادی ژانویه قیمت انس جهانی طلا گران می‌شود؛ علت این موضوع هم افزایش میزان تقاضا در سال نوی میلادی است. بنابراین طبیعی است که قیمت طلا تا پایان سال با کمی نوسان گران شود.
 
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است قیمت طلا تا پایان سال به گرمی ۵۰۰ هزار تومان برسد؟ اظهار کرد: افزایش یک‌باره قیمت طلا تا پایان سال و رسیدن آن به مرز ۵۰۰ هزار تومان امکان‌پذیر نیست. البته افزایش قیمت طلا به آینده اتفاقات سیاسی باز می‌گردد؛ چنانچه در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی اتفاق ناگواری رخ ندهد قیمت طلا در محدود ۴۱۰ تا ۴۲۰ هزار تومان نوسان دارد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین