پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:00 - 1400/04/29

توزیع کننده چک پول های تقلبی در قشم دستگیر شد

با هوشیاری و تلاش پلیس قشم عامل تهیه و توزیع چک پول های جعلی و تقلبی با ۱۳۶ قطعه چک پول تقلبی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان به کلانتری 12 درگهان قشم مبنی بر اینکه یک دستگاه گوشی تلفن همراه از طریق برنامه دیوار به فردی ناشناس فروخته و در قبال آن مبلغ 6 میلیون و 800هزارتومان وجه نقد(136 قطعه تراول 50 هزار تومانی) دریافت کرده و پس از بررسی متوجه جعلی بودن مبلغ دریافتی شده، موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

بلافاصله اقدامات فنی وتخصصی لازم جهت شناسایی متهم انجام که مشخص شد مالک سیم کارت تبعه افغانستان می باشد که با همکاری مشترک کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان و با هماهنگی مرجع قضایی وی احضار و پس از انجام تحقیقات فنی مشخص گردید سیم کارت وتلفن همراه خودرا در اختیار خواهر زاده خود بنام ع ب  قرارداده است که با راهنمایی وی متهم اصلی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهردرگهان دستگیر وجهت انجام تحقیقات به یگان منتقل شد.

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی بلافاصله مورد شناسایی قرار گرفته و در اظهاراتش اعتراف کرد تراول چکهای جعلی را از شخصی معلوم تبعه افغانستان و ساکن اصفهان دریافت وسپس اقدام به توزیع آن در بازار کرده است که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق با صدور قرار وثیقه روانه زندان شد.

این مقام انتظامی استان بابیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگی متهمان دیگر این پرونده ادامه دارد، اظهار داشت: در بازرسی از محل اختفا متهم 136 فقره تراول چک جعلی دیگر نیز کشف و ضبط شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین