پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:21 - 1399/01/12

کشف ۲ و نیم کیلو مواد مخدر و دستگیری دو نفر در نهاوند

کارگر آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف ۲ و نیم کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

 

 

سرهنگ احمد ساکی با بیان اینکه پلیس شهرستان نهاوند به صورت مستمر موضوع برخورد قاطع با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده، گفت:  در این راستا طرح‌های انتظامی و عملیاتی لازم تدوین که این طرح‌ها با به کارگیری امکانات و ظرفیت‌های سازمانی توسط یگان‌های انتظامی علی الخصوص توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اجرایی می‌گردد.
او در ادامه افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری اقدامات فنی و قانونی دو نفر متهم با هویت معلوم که در یکی از مناطق شهرستان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی کرد.
ساکی بیان کرد: در این خصوص تیم ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی فنی از محل فعالیت آنان مقدار تقریبی ۲ و نیم کیلوگرم تریاک و مشتقات آن را کشف و دو نفر متهم در اینخصوص دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل و به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی ارجاع داده شده است به شهروندان محترم توصیه کرد که می‌توانند از طریق تلفن تماس ۱۱۰ هرگونه فعالیت‌های مشابه در نقاط محتلف شهر و محلات را به پلیس اطلاع دهند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین