پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:02 - 1400/07/03

از ۴۵ کتاب گویای حوزه دفاع مقدس با حضور سردار فدوی رونمایی شد

کارگر آنلاین | چهل و پنج کتاب گویای (صوتی) حوزه دفاع مقدس با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معاونت صدای رسانه ملی رونمایی شد.

 در این مراسم سردار فدوی با اشاره به اهمیت بازگویی حقایق و وقایع دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های حاضر و آینده، گفت: آنچه باعث خوشبختی و عاقبت بخیری شهدا در طول این دوران شده است موهبت قلبی آن‌ها در دفاع از مردم و ارزش‌های اسلامی است و همچنین اخلاص آن‌ها بود.

  • وی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و تشییع با شکوه سیدالشهداء محور مقاومت افزود: مطمئنا شهید سلیمانی با ایمان و توکل به خدا و اخلاص و محبت در راه خدمت به خلق ماندگار شد و علاقه به آن بزرگوار محصور در مرز‌های ایران نماند و ملت‌های آزادیخواه منطقه و نقاط دیگر را همراه خود کرد و این جوامع به شکل‌های مختلف احساسات و علاقه خود را به مسیر شهید سلیمانی نشان دادند.

سردار فدوی گفت: امروز با توجه به شرایط و تحولات جهانی بیش از هر زمانی نیازمند انتقال این تجربیات هستیم، زیرا دفاع مقدس یک سرمایه عظیمی را برای ملت ایران قرار داد تا بتواند راه خود را مستحکم و مستمر برای رسیدن به اهداف خود طی کند.
جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز با استفاده از شیوه‌های مختلف از جمله هنر که جلوه‌ای از آن در قلم، نوشتار و صوت و تصویر هویداست این وظیفه را می‌توان به نحو مطلوب انجام داد.

  • وی تأکید کرد: هنوز ابعاد بسیار زیادی از لایه‌های مختلف دفاع مقدس جا دارد که برای مردم تبیین شود، زیرا این یک حماسه تاریخی بود که شرق و غرب عالم برای غلبه بر انقلاب اسلامی در آن دخیل بودند، اما موفق نشدند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: باتوجه به جاذبه خاص کتاب‌های صوتی، مطمئنا این مهم را در سپاه با همکاری رسانه ملی به صورت جدی و مستمر در دستورکار قرار خواهیم داد.
همچنین معاون صدای رسانه ملی نیز در این مراسم با بیان اینکه انتشار کتاب‌های صوتی مدتهاست در دستورکار رادیو قرار دارد، گفت: ما حتی برای گسترش کتابخوانی در شبکه‌های مختلف رادیویی، گروه کتاب تشکیل داده ایم و تلاش می‌کنیم با بهترین صدا‌های هنرمندان رادیو این کتاب‌ها برای مخاطبان تولید و منتشر شود.

  • آقای بخشی زاده افزود: رابطه رسانه با شهدا و ایثارگران و رزمندگان رابطه بدهکار با طلبکار است، زیرا ما هر اندازه در این مسیر قدم برداریم همچنان جا برای خدمت در مسیر شهدا و ترویج آرمان‌های نورانی آن‌ها وجود دارد.

همچنین در این مراسم تعدادی از هنرمندان و صداپیشگان رادیو که در ۴۵ کتاب صوتی نقش داشتند نیز به ارایه دیدگاه‌های خود درباره علاقه به شهدا و کار در زمینه ایثار و شهادت پرداختند.

  • در این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار فدوی و آقای بخشی زاده از دست اندرکاران و تهیه کنندگان و صداپیشگان ۴۵ کتاب گویای حوزه دفاع مقدس با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری نیز که در رادیو فرهنگ برگزار شد از ۱۲ کتاب حوزه دفاع مقدس با مضامین ایثار و شهادت نیز رونمایی بعمل آمد.
این کتاب‌ها با اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران نوشته شده و قرار است رادیو فرهنگ طی برنامه‌های مشخص به ویژه در ایام دفاع مقدس اقدام به معرفی بخش‌هایی از آن‌ها به علاقه‌مندان نماید.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین