پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:17 - 1395/05/26

استقلال مازندران قهرمان مسابقات بسکتبال بانوان کارگران کشور شد

در این رقابت ها که با شرکت 12 تیم از استان های مختلف در شهر تبریز برگزار شد، تیم های استقلال مازندران، شهرداری تبریز، خراسان رضوی و تهران مقام های اول تا چهارم را بدست آوردند.

کارگرآنلاین:  این مسابقات با همت هئیت ورزش کارگری آذربایجان شرقی و با مشارکت شهرداری تبریز با شعار "اولیت اول ما احیای دریاچه ارومیه است"‌ برگزار شد که در پایان تیم مازندران ظهر دیروز (دوشنبه) توانست با غلبه بر تیم شهرداری تبریز به مقام قهرمانی دست یابد؛ همچنین تیم های خراسان رضوی و تهران به ترتیب به عنوان تیم های سوم و چهارم انتخاب شدند.

 تیم های شرکت کننده در این رقابت ها(استقلال مازندران، هرمزگان، بوشهر، تبریز، خراسان رضوی، کردستان، تهران، آذربایجان غربی، کرمان، یزد، فارس و شهرداری تبریز)در قالب 4 گروه 3 تیمی در این رقابت ها به مصاف هم رفتند.


 این رقابت ها برای اولین بار در سطح کشور و برای قشر بانوان کارگر و با هدف تشویق اعضای مختلف جامعه کار و تلاش و به خصوص خانواه کارگران برگزار شد.

فدراسیون ورزش کارگری با همکاری انجمن های ورزش کارگری فعال در رشته های مختلف در سطح کشور قصد دارد مسابقات آمادگی جسمانی، والیبال، اسکواش، شطرنج و تنیس روی میز در شهریورماه سال جاری و همچنین هفته تربیت بدنی برگزار می شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین