پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:25 - 1397/12/11

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

دبیرخانه دایمی المپیاد ورزش بانوان کارگر کشور تشکیل شد

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت کشور گفت: به همت همکاران در ورزش کارگری و با همکاری فدراسیون ورزش کارگری دبیرخانه دائمی را تشکیل دادیم تا هرساله این برنامه برگزار شود و بتوانیم شاهد هر چه بیشتر مشارکت بانوان کارگر باشیم.

به گزارش کارگر آنلاین ، فرزاد حیدری در آیین افتتاح دومین المپیاد ورزشی زنان کارگر، اظهار کرد: نخستین دوره این المپیاد سال گذشته در چهار رشته ورزشی و با حضور ۱۸ استان به میزبانی کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ کارگر زن از ۲۱ استان در این دوره از المپیاد،  ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت بانوان در عرصه‌های اقتصادی، موجب بروز آسیب‌هایی جسمی برای آنان می‌شود، وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی توجه ویژه‌ای به قشر بانوان کارگر دارد.

حیدری گفت: بانوان کارگر نه تنها در عرصه‌های اقتصادی بلکه در عرصه‌های اجتماعی نیز تربیت‌کننده نسل آینده هستند.

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت کشور، تصریح کرد: کارگر سالم می‌تواند بازدهی خوبی در حوزه کاری داشته باشد؛ امیدواریم بانوان کارگر، ورزش را به عنوان یکی از ضرورت‌های زندگی برای خود و خانواده‌های خود تلقی کنند و در سبد خانوار قرار دهند.

وی اضافه کرد: به همت همکاران در ورزش کارگری و با همکاری فدراسیون ورزش کارگری دبیرخانه دائمی را تشکیل دادیم تا هرساله این برنامه برگزار شود و بتوانیم شاهد هر چه بیشتر مشارکت بانوان کارگر باشیم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین