پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:36 - 1400/07/18

فروش داروهای کرونایی و کمیاب در محدوده تهرانپارس

حوادث/رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فروشنده داروهای غیر مجاز در تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مقادیری داروهای غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ  علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش  داروی غیرمجاز مربوط به بیماران خاص و کرونایی توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری در محدوده  تهران پارس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  • وی با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره اطلاعات این پلیس با تکمیل رصدهای اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد وی را تحت کنترل در بیاورند، افزود: پی از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و محل سکونتش و خودروی وی مورد بازدید قرار گرفت.
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اضافه کرد: در بررسی های انجام شده  مقادیری داروهای کمیاب  و  وجوه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  مربوط به فروش دارو و تعدادی اوراق مربوط کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم برای  تکمیل تحقیقات پلیسی به مقر این پلیس انتقال یافت و کلیه داروهای کشف شده در اختیار  سازمان های مربوط قرار گرفت.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین