پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:22 - 1399/06/18

گیرکردن حلقه پلاستیکی در انگشت پسربچه دردسرساز شد

یک حلقه پلاستیکی که در یکی از انگشتان کوچک پسربچه 5 ساله ای گیر کرده و موجب تورم و درد شده بود با تلاش آتش نشانان رها سازی شد.

در ساعت 19:15 دقیقه شب گذشته در پی مراجعه والدین به همراه کودک خود به ایستگاه 96 آتش نشانی واقع در بوستان ولایت، با اعلام گیرکردن یک شی پلاستیکی در انگشت دست فرزندشان، تقاضای کمک کردند.

image

به گفته وحید یادگاری فرمانده ایستگاه 96 گفت: با توجه به مدت زمان طولانی گیر کردن حلقه پلاستیکی در انگشت پسربچه 5 ساله ای و تلاش خانواده کودک برای بیرون آوردن حلقه پلاستیکی، متاسفانه انگشت دست کودک متورم شده و همچنین باعث درد شدید در انگشت وی شده بود.

وی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی لازم و با استفاده از ابزار مخصوص بی درنگ اقدام به برشکاری شی پلاستیکی کردند و بدون آسیب رسیدن به انگشت کودک، این حلقه پلاستیکی را از انگشت متورم او خارج کردند.

این فرمانده آتش نشانی به شهروندان توصیه کرد که در هنگام مواجهه با حوادثی از این قبیل، پیش از انجام هرگونه اقدامی برای رها سازی، حتماً به یکی از ایستگاه های آتش نشانی نزدیک محل خود مراجعه کنند تا کمتر دچار آسیب دیدگی شوند، زیرا آتش نشانان به دلیل داشتن تجربه و همچنین تجهیزات مورد نیاز می توانند به سرعت و نیز آسوده تر عملیات رها سازی را انجام دهند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین