پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:25 - 1400/08/03

۷۳۶ نفر آمار تحقق یافته در سامانه رصد اشتغال در ۷ ماهه نخست امسال

کارگر آنلاین | رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: آمار تحقق یافته در سامانه رصد اشتغال در ۷ ماهه نخست امسال ۷۳۶ نفر شد.

 علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال شهرستان زرند گفت: با اعلام اینکه تعهدات شهرستانی برای ایجاد اشتغال همه ساله از سوی استان به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ و دستگاه‌های اجرایی بر اساس برش‌های مربوطه وظیفه دارند تا نسبت به ایجاد اشتغال و ثبت در سامانه‌ی "رصد" که سامانه‌ی رسمی در این حوزه می‌باشد، اقدام نمایند.

  • دبیر شورای اشتغال در واکنش به گزارشات برخی دستگا‌ها افزود طبق بررسی سامانه رصد که ورود به آن در اختیار تمام دستگاه‌های اجرایی ذیربط می‌باشد تا امروز سوم آبان ماه میزان اشتغال ایجاد شده توسط تمام دستگاه‌های اجرایی بر اساس تعهد، صدور مجوزات صنفی، گرفتن تسهیلات ۷۳۶ نفر از ۱۹۹۱ نفر تعهد سالانه ثبت سامانه شده است که به ترتیب ادارات میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، اداره تعاون کار و رفااجتماعی و اداره راه و شهرسازی با تحقق تعهدات، این اشتغال را ثبت کرده اند.
  • او ضمن تشکر از همه دستگاه‌ها خواست تا نسبت به تعهد خود اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم بخش دوم اعتبارات را جذب تا در حوزه مشاغل خانگی هم از افراد دارای مجوز در بخش تسهیلات حمایت کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد هر ساله آمار اشتغال شهرستان در سامانه رصد بیش از تعهد سالانه توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت خواهد شد؛ و اکثریت دستگاه‌ها با توجه به صدور و دریافت قطعی تسهیلات در بانک اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین