پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:27 - 1400/10/26

اسامی برگزیدگان آبان و آذر ماه تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

کارگر آنلاین | اسامی برگزیدگان یازدهمین و دوازدهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه آبان و آذر ماه ۱۴۰۰، اعلام شد.

به گزارش کارگر آنلاین ،  "مفتوح بودن حساب مرتبط با طرح امید رفاه در تاریخ پرداخت تسهیلات و عدم انسداد آن تا سررسید تسهیلات مرتبط با طرح"، "تکمیل حق عضویت های ماهیانه معوق طرح در حساب مربوطه قبل از اعطای تسهیلات" و "انسداد حق عضویت های دریافت شده در بازه زمانی 13 ماهه ابتدایی عضویت در طرح، تا پایان تسویه تسهیلات"، به عنوان شرایط و الزامات اعطای تسهیلات طرح "امید رفاه" در نظر گرفته شده است.

  • براساس این گزارش، در صورت عدم تکمیل حق عضویت‌های ماهیانه سایر اعضای طرح، اسامی اعضای دارای کسری حق عضویت از فهرست شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی‌های آتی حذف خواهد شد.
  • لازم به ذکر است، تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری‌بگیران معزز سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و کارکنان بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض‌الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه 4 درصد پرداخت می‌شود. همچنین کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های متعامل با بانک رفاه کارگران، می‌توانند از تسهیلات طرح امید رفاه برای تامین کالا و خدمات مورد نیاز خانوار خود در قالب عقد مرابحه به میزان بیست میلیون تا یک میلیارد ریال با نرخ سود سالانه 6 درصد بهره‌مند شوند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین