پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:41 - 1400/11/05

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی امضا شد

کارگر آنلاین | در راستای اجرایی شدن فرمان ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر رئیسی به بانک‌ها در خصوص حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در سالی که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامیده شده است، تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) امضا شد.

به گزارش کارگر آنلاین ، اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه طی سخنانی در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: با امضای این تفاهم نامه فصل نوینی از همکاری‌های متقابل بانک رفاه و شستا آغاز خواهد شد که در نهایت رونق اقتصادی و اشتغالزایی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

  • وی افزود: آمادگی دارد تا در قالب این تفاهم نامه همیار مطمئنی برای شستا به منظور پیشبرد برنامه‌های توسعه ای این شرکت باشیم.
  • مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: آمادگی داریم تا بر اساس ضوابط و مقررات بانکی و برمبنای معدل حساب هلدینگ‌ها و شرکت‌ها زیرمجموعه شستا، نسبت به ارائه کمک‌های بلاعوض به این هلدینگ ها و شرکت ها و همچنین اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به کارکنان آنها اقدام کنیم.
  • وی با بیان اینکه، اطمینان می‌هیم که خدمات ارائه شده توسط بانک رفاه کارگران به شرکت شستا بیش از سایر بانک ها باشد، تاکید کرد: با تشکیل میز شستا در بانک رفاه، نسبت به پیشبرد همکاری های متقابل اقدام خواهیم کرد.دکتر رستمی مدیرعامل شستا نیز طی سخنانی در این مراسم، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به منظور پیشبرد برنامه های سرمایه گذاری خود در دولت سیزدهم، نیازمند همکاری و همیاری بانک رفاه کارگران است و دستیابی به اهداف مورد نظر در این بخش بدون همکاری این بانک امکان پذیر نیست.
  • وی افزود:  امیدواریم امضای تفاهم نامه همکاری با بانک رفاه کارگران سرآغازی برای توسعه بیش از پیش فعالیت های شستا باشد.  
  • مدیرعامل شستا گفت: امضای این تفاهم نامه در بهمن ماه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم نتایج آن، منجر به ارتقای تولید ملی، اشتغالزایی وسرآمدی میهن اسلامی شود.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین