پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:18 - 1402/03/13

روش های قطعی ثروتمند شدن با استفاده از علوم خاص از قرآن کریم / انتشار برای نخستین بار

کارگر آنلاین |در دین اسلام دعاهای فراوانی وجود دارد که افراد با خواندن اونها می‌توانند پاسخ بسیاری از حاجت‌های خود رو دریافت کنند. همچنین در بسیاری از روایت‌ها بر این نکته تاکید شده که برای حاجت‌روا شدن در موضوعی خاص، می توانید دعاهایی رو که در این خصوص مورد سفارش قرار گرفته رو بخوانید. اگر بخواهیم در مسیر خداوند ثروتمند شدن با قرآن رو تجربه کنیم دعاهایی درخصوص خوانده شدن اونها جهت ثروتمندشدن روایت شده همانطور که خداوند روزیِ تمامی جنبندگان روی زمین رو تضمین نموده :

در دین اسلام دعاهای فراوانی وجود دارد که افراد با خواندن اونها می‌توانند پاسخ بسیاری از حاجت‌های خود رو دریافت کنند. همچنین در بسیاری از روایت‌ها بر این نکته تاکید شده که برای حاجت‌روا شدن در موضوعی خاص، می توانید دعاهایی رو که در این خصوص مورد سفارش قرار گرفته رو بخوانید. اگر بخواهیم در مسیر خداوند ثروتمند شدن با قرآن رو تجربه کنیم دعاهایی درخصوص خوانده شدن اونها جهت ثروتمندشدن روایت شده همانطور که خداوند روزیِ تمامی جنبندگان روی زمین رو تضمین نموده :

«وما من دابه فی الارض الا علی الله رزقها و یعلم مستقرها و مستودعها کل فی کتاب مبین». (سوره هود:آیه ۶)

خواندن برخی سوره‌های قرآن برای پولدار شدن و رفع مشکلات و برآورده شدن حاجات سفارش شده است. این سوره ها را بخوانید تا راه ثروتمند شدن با قرآن برای شما باز شود. برای ثروتمند شدن با قرآن خواندن سوره‌هایی سفارش شده است که به شما کمک می‌کند. قبل از اسامی و ویژگی های این آیه ها، به این مطلب توجه کنید. افراد زیادی با اتکا بر خداوند و با به کارگیری تلاش و کوشش خود توانستند به موفقیت و در ادامه به ثروت دست یابند. افرادی که می دانند با تلاش در کسب روزی حلال می توانند خداوند را خشنود و راضی کنند.


۱- سوره واقعه
این سوره شاید معروف‌ترین سوره باشه که برای گشایش کارها و همچنین افزایش رزق و روزی معمولا شب ها قبل از خواب خوانده می‌شود. همچنین می‌توانید این سوره رو بدین شکل بخوانید:

از جمعه شب، هرشب ۳ مرتبه سوره واقعه را بخوانید و به شب جمعه(پنجشنبه شب) که رسیدید آن را ۸ مرتبه بخوانید و تا ۴۰ روز اینکار رو انجام دهید.


۲- سوره یس
برخی افراد صبح ها بعد از نماز صبح، خواندن سوره یس و شب ها قبل از خواب خواندن سوره واقعه را برای گشایش روزی مجرب می‌دانند.


۳- سوره ق
گفته‌اند که در هیچ خانه‌ای هر روز تلاوت سوره «ق» نمی‌شود مگر آن که صاحب آن خانه همیشه با دولت و عزت و سعادت و کرامت بوده باشد و از ذلت محفوظ می ماند.(درمان با قرآن، ص ۱۰۲)

از امام باقر علیه السلام نیز روایت شده است:
هر کس در نمازهای واجب و یا مستحب خود سوره «ق» را قرائت نماید خداوند در روزی او، وسعت ایجاد کرده و در روز قیامت کتاب اعمال او را به دست راستش داده و از او به آسانی حسابرسی می‌کند(ثواب الاعمال، ص۱۱۵)


برای دولت و گشایش کارها باید این آیه را ۳۵۰ مرتبه بخواند که از مجربات است
«قل ان الفضل بیدالله یؤتیه من یشاء و الله ذوالفضل العظیم»

برای زیاد شدن روزی و عزیز شدن، روزی ۱۵ مرتبه این آیه را بخواند. «یا الله المحمود فی کل فعاله»


۴- سوره ذاریات:
در روایت دیگری از امام باقر(ع) آمده است:
کسی که سوره ذاریات رو قرائت می‌کند خداوند امور معیشتش رو اصلاح می‌کند و به او روزی فراوان عطا می‌شود.


شیخ صدوق از حضرت امام صادق (ع) نقل کرده است که فرموده :
هر کس سوره مبارکه ذاریات رو روز یا شبش بخواند خدا معیشتش رو اصلاح فرماید و او را رزق وسیعی عنایت نماید.


۵-سوره صافات
از امام صادق (علیه السلام) نیز روایت شده:
هر که سوره صافات رو در هر روز جمعه قرائت نماید، همواره در حفظ و امان الهی بوده و آفت‌ها و بلاها در زندگی دنیایی، از او دفع می شود. روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می‌شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن او نمی‌رسد و اگر در همان روز یا شب جمعه بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در روز قیامت در شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است.(ثواب الاعمال، ص۱۱۲)

مرحوم طبرسی نیز در کتاب مکارم الاخلاق آورده است:
در روایت است که سوره صافات را برای دستیابی به شرف و جاه در دنیا و آ خرت خوانده می شود.(مکارم الاخلاق، ص ۳۶۴)


۶-سوره طلاق
برای وسعت رزق و روزی و رسیدن به مال، آیه ۲-۳ سوره طلاق را به این شکل ختم نماید:
ابتدای ختم جمعه یا پنج شنبه یا دوشنبه باشد و اگر جمعه باشد بهتر است. تا چهل روز هر روز ۱۵۹ مرتبه آیه شریفه رابخواند و بهتر است بعد از نماز صبح باشد . فقط در روز چهلم ۱۷۹ مرتبه باشد و در ابتدای ختم برای استجابت حاجت، غسل حاجت نموده دو رکعت نماز بخواند و صد مرتبه صلوات بفرستد (در روز اول) و روز آخر بعد از اتمام، صد صلوات بفرستد.
شک نکند و ناامید نشود و اگر بار اول به نتیجه نرسید تکرار کند که انشاءالله به مراد می رسد.


۷-سوره لیل
در سخنی از رسول خدا (صلی الله علیه و اله وسلم) آمده است:
هر کس سوره لیل را قرائت کند خداوند به اندازه‌ای به او نعمت عطا می‌کند تا راضی شود و او را از سختی و تنگی عافیت بخشیده و کارها را بر او آسان می کند. جهت رسیدن به فتوحات و زیادی مال ۴۰ شب هر شب ۴۰ بار سوره لیل را بخواند و چون به آیه: «ما لاحد عنده من نعمه تجزی» رسید آن را ۳ مرتبه بخواند و آنگاه سوره را تمام کند.(درمان با قرآن، ص۱۴۹)


۸- سوره تکاثر
گفته شده هر کس سوره تکاثر را روز دوشنبه یا چهارشنبه ۴۰ بار بخواند مال عظیم یابد و به خیری رسد که در ذهن و تصورات او نگنجد.


۹-سوره حج
مرحوم سقازاده واعظ در کتاب گلهای ارغوان ختمی بسیار مجرب را برای ثروتمند شدن نوشته اند که آن ختم به ترتیب زیر است: هر روز جمعه ۲۰ مرتبه و یا ۴۰ مرتبه(چهل مرتبه برتر است)به نیت ثروتمند شدن،آیه شریف۶۴ سوره حج را بخوانید.
اثرش تا جمعه هفته بعد دیده خواهد شد.


۱۰- سوره همزه
در فضیلت این سوره از امام صادق علیه السلام آمده است: هر کس سوره همزه را در نمازهای واجبش قرائت کند فقر او زایل می‌گردد، و روزی به سوی او جلب شده و مرگ های بد از او دور می شود.


۱۱- سوره مریم
از ابان بن عثمان نقل شده که حضرت صادق علیه السلام فرمودند:
هر کس به خواندن سوره مریم مداومت کند نمیرد تا اینکه برسد به آنچه او را بی‌نیاز سازد، از جان و مال و فرزند. و نیز در آخرت از یاران عیسی بن مریم علیهم السلام باشد و در آن روز دارای سلطنتی شود مثل سلطنت سلیمان در دنیا.


چکیده

در این قسمت از مقاله پی بردیم که تمام  افرادی که با سعی و تلاش به موفقیت خود میرسند. این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که میگوید از شما حرکت و از خدا برکت. در سوره ای از قرآن بیان نمودند که در کارهایتان زحمت زیاد داشته باشید. که خداوند افراد تنبل و ضعیف را دوست ندارد. پس باید نتیجه بگیریم برای هدف هایی که داریم برنامه ریزی کنیم و با توکل به خدا به سوی آنها حرکت کنیم. ما در این مقاله روش های ثروتمند شدن با قرآن را برای شما شرح دادیم، امیدواریم لذت برده باشید. از اینکه با ما همراه بودبد. سپاسگذاریم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین