پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00003:30 - 1348/10/11

وام ۲۰ میلیون تومانی کارگران به کجا رسید؟

کارگر آنلاین | عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با اشاره به بلاتکلیفی ۶۶ هزار کارگر بازنشسته برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی گفت: از مسولان سازمان تأمین اجتماعی خواهش می کنیم وقتی توانایی انجام کاری را ندارند در مصاحبه های خود آن را اعلام نکنند.

به گزارش کارگر آنلاین ، ملک نژآد گفت: حدود ۷۰ هزار نفر در شهر تهران برای وام ۲۰ میلیون تومانی ثبت نام کرده‌اند در صورتی که الان که در مرداد ماه هستیم فقط حدود ۴ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند.


ناصر ملک نژاد افزود: از مسولان سازمان تأمین اجتماعی خواهش می کنیم وقتی توانایی انجام کاری را ندارند در مصاحبه های خود آن را اعلام نکنند.

وی افزود: به دلیل بی‌برنامگی سازمان تأمین اجتماعی وام 20 میلیون تومانی ۶۶ هزار نفر بلاتکلیف است.

او با بیان این که روزانه صدها نفر به کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران مراجعه می کنند، اظهار داشت: این افراد بسیار ناراحت بوده و مشکل دارند بنابراین نارضایتی اینها به دولت آقای رئیسی باز می گردد که این موضوع به طور قطع خواست رئیس جمهور نیست.

وی گفت: مردم به مسولان سازمان تأمین اجتماعی دسترسی ندارند هر چند ما هم دسترسی زیادی به آقایان نداریم اما حرف ما این است که لااقل علت تاخیر را که می شود به مردم اعلام کرد.

منبع: عصر خبر

 

 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین