پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:03 - 1403/01/11

 اکانت اسرائیلی ترور آلارم: روزهای باشکوهی در پیش است. پیش به سوی شمارش معکوس

ذبح گوساله سرخ هایفر صیهون های یهودی در عید پسح آینده ۲۰۲۴ همزمان با عید فطر مسلمانان

کارگر آنلاین | عیدفطر امسال بر اساس تعالیم تلمودی برابر تاریخیه که میتونن گاوهای قرمز رو ذبح کنن و بعد از اون محرومیت حضور در مسجدالاقصی که براساس تعالیم تلمودی فعلا وجود داره، برداشته میشه و اجازه ورود به مسجدالاقصی رو‌پیدامیکنند.

به گزارش کارگر آنلاین ، عیدفطر امسال بر اساس تعالیم تلمودی برابر تاریخیه که میتونن گاوهای قرمز رو ذبح کنن و بعد از اون محرومیت حضور در مسجدالاقصی که براساس تعالیم تلمودی فعلا وجود داره، برداشته میشه و اجازه ورود به مسجدالاقصی رو‌پیدامیکنند.

 

 

صهیون‌ها به تازگی از گاوی سرخ با نژاد خاص رونمایی کرده‌اند که قراره در آخر ماه رمضان مصادف با بزرگترین خورشید گرفتگی کامل۳۷۵ سال اخیر قربانیش کنند «در آئین یهودی گوساله قرمز باید پس از تخریب مسجد الأقصی قربانی شود» 

بایدن هم اخیرا تو جمع نماینده هاشون گفته من و نتانیاهو بزودی در اورشلیم مسیحا رو می‌بینیم، رییس جمهور صهیون آرژانتین هم چنین اظهاراتی داشته..

با این تفاسیر یهود امسال از مسیح دروغین رونمایی خواهد کرد چه بسا برخی از تکنولوژی ها هم در این رونمایی به کار برده بشه ما با سرعت به قیام امام زمان عج نزدیک و نزدیک تر میشیم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین