پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:58 - 1399/07/02

جدول قیمت روز خودرو های شاسی بلند چهارشنبه 2 مهر 99

قیمت روز خودرو های شاسی بلند اعلام شد و مونتاژ شاسی بلند جیلی GC۶ بسیار دقیق است و ویژگی های این خودرو با توجه به قیمت خودرو انتخاب بخشی از طرفداران آفرود است.

کارگر آنلاین : قیمت روز خودرو های شاسی بلند اعلام شد و با توجه به افزایش قیمت خودرو، قیمت خودرو شاسی بلند هم افزایش یافت و ویژگی های شاسی بلند جیلی GC۶ با توجه به قیمت خودرو انتخاب بخشی از طرفداران آفرود است.

 

جدول قیمت روز خودرو های شاسی بلند چهارشنبه 2 مهر 99

 

تبلیغات وسیع و تاکید براستفاده از پلتفرم مشترک با مدل های قدیمی تویوتا کرولا، از جمله دلایل جلب نظر مشتریان نسبت به سری خودروهای جیلی امگرند در سال 2013 بود. فروش خوب مدل سدان (EC7 و امگرند 7) تنها حدود یکسال ادامه داشت و در سال 2014 به دلیل برخی مشکلات مدیریتی از سوی واردکننده‌اش، قیمت این خودرو در بازار دچار افت شد و نهایتاً واردات جیلی متوقف گشت. از این‌رو نمونه‌های دست دوم جیلی امگرند سدان، علی‌رغم مشخصات فنی قابل قبولش، با ضعف خدمات پس از فروش مواجه‌اند.

 

جیلی GC ۶ اکسلنت خودرویی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه و دارای حجم موتور ۱۴۹۸ سی سی است. جعبه دنده آن ۴ سرعته اتوماتیک است و حداکثر ۱۷۲ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. سانروف - سیستم تهویه مطبوع برقی - گرمکن شیشه عقب - دی لایت از امکانات این خودرو است. دنا پلاس توسط ایران خودرو تولید شده است این خودرو ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه و دارای حجم موتور ۱۶۴۶ سی سی است. جعبه دنده آن ۵ دنده دستی است و ۷.۷ لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی آن است.

 

جدول قیمت روز خودرو های شاسی بلند چهارشنبه 2 مهر 99

 

شرکت جیلی یکی از معروف ترین و شناخته شده‌ترین کمپانی‌های چینی در ایران است که از همان اوایلِ هجوم سونامیِ خودروهای چینی به ایران در چندین سال قبل، برخی محصولاتش به صورت وارداتی و با ظاهری نسبتا مدرن در دسترس ایرانیان قرار گرفت.

 

مشهورترین محصول آن روزهای جیلی در ایران، امگرند ec۷ بود که در واقع می‌شود گفت برند جیلی با امگرند7 در ایران به اوج خود رسید. از جمله دیگر محصولات جیلی در ایران که تا همین اواخر به صورت وارداتی عرضه می‌شدند، می‌توان به هاچبک RV-7 و کراس اوور x7 اشاره نمود.

 

جدول قیمت روز خودرو های شاسی بلند چهارشنبه 2 مهر 99

 

شرکت جیلی مالک برندهای بسیار معتبری همچون ولوو و لینک اند کو است. این شرکت توانسته از مهندسی فوق‌العاده کمپانی سوئدی در محصولات مدرن خود همچون شاسی بلند NL3 بهره ببرد و به تدریج در جمع خودروسازان معتبر جهانی، وجود خود را به گونه‌ای شیواتر اعلام نماید.

 

جدول قیمت روز خودرو های شاسی بلند چهارشنبه 2 مهر 99

 

پس از پایان عرضه محصولات وارداتی جیلی در بازار کشورمان به دلایل مختلف، اینک شرکت بم خودرو به سراغ یک سدان ارزان‌قیمت از برند جیلی رفته تا پس از عرضه سدان GC6 بتواند پای محصولات مدرن‌تر جیلی مانند شاسی بلند NL3 را به ایران باز کند.

 

 

 

بم خودرو در ابتدا مدل قدیمی‌تر GC6 را به محضر مشتری ایرانی تقدیم نمود اما پس از مدتی، تصمیم به فروش نسخه نیوفیس آن در ایران گرفت. در این مقاله سعی در بررسی جنبه‌های مختلف این سدان ارزان قیمت چینی داریم، بنابراین در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با هم به کنکاش در پیرامون خودروی جیلی GC6 بپردازیم.

 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین