پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:00 - 1399/08/26

کشف ۱۰۲۸ سرقت و دستگیری ۱۶۳ سارق طی شبانه روز گذشته

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تشریح عملکرد ۲۴ ساعت گذشته، از کشف ۱۰۲۸ سرقت و دستگیری ۱۶۳ سارق طی شبانه روز گذشته جرم خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، رئیس پلیس آگاهی ناجا با تشریح عملکرد ۲۴ ساعت گذشته، از کشف ۱۰۲۸ سرقت و دستگیری ۱۶۳ سارق طی شبانه روز گذشته جرم خبر داد.

سردار محمد قنبری با اشاره به هدف گذاری های اولویت دار پلیس آگاهی ناجا اظهارکرد: در تلاشیم ضمن کاهش زمان فاصله بین وقوع جرم تا کشف، کشف علمی جرایم را نیز افزایش دهیم.

تلاش برای ارتقای احساس امنیت

وی تاکیدکرد: تحقق هدف گذاری های اولویت دار پلیس آگاهی ناجا منجر به افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

قنبری با اشاره به کشف ۳ فقره قتل در ۲۴ ساعته گذشته، یادآور شد: دو فقره از قتل های اشاره شده از نوع "پیچیده" بود که با اقدامات فنی کارآگاهان کشف شد البته طی این مدت ۱۲ نفر به اتهام قتل در این سه پرونده و سایر پرونده ها نشناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۲ آدم ربا

وی از دستگیری دو آدم ربا نیز طی بازه زمانی اشاره شده، خبر داد و گفت: در این مدت دو مورد آدم ربایی در دو استان مختلف داشتیم که هر دو مورد با انگیزه اختلافات مالی و شخصی صورت گرفته بود. به هر حال ضمن رهایی گروگان، مجرمان اصلی دستگیر شدند.

دستگیری ۸ سارق مسلح و ۶۲ جاعل و کلاهبردار

به گزارش پایگاه خبری پلیس، قنبری از کشف ۵ فقره سرقت مسلحانه و دستگیری ۸ سارق مسلح در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: طی این مدت ۲۴۰ مورد جعل و کلاهبرداری کشف شده است و در این میان ۶۲ نفر جاعل و کلاهبردار دستگیر شدند.

منبع: انتخاب
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین