پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:40 - 1399/09/04

آتش سوزی هولناک در کارگاه تولید مبلمان در محله مرتضی گرد

یک کارگاه تولید مبلمان در محله مرتضی گرد درحوالی بزرگراه آزادگان صبح امروز دچار آتش سوزی شد.

رخداد این حادثه ساعت 10:20دقیقه صبح امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 132، 125، و خودروی دستگاه تنفسی، و تانکر آب ایستگاه 38 به سمت بزرگراه آزادگان(مسیر غرب به شرق)، خیابان مرتضی گرد حرکت کردند.

حسن سیفی مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران که بهمراه داود قلیزاده معاون عملیات این منطقه از همان لحظات اولیه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حاضر شده بودند، دراین خصوص گفت: یک باب کارگاه تولیدی ورنگ کاری مصنوعات چوبی به مساحت 300 مترمربع صبح امروز به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد که به دلیل وجود قوطی های رنگ و تینر و نیز پا رچه و الوار و چوب در محل و نیز باراشتعال بالا هر لحظه احتمال داشت شعله های آتش به کارگاه های روبرو و همجوار سرایت کند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده از دوجهت به کانون آتش نزدیک شده و عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.

مدیر منطقه چهار عملیات آتش نشانی افزود: همزمان تیمی از آتش نشانان پس از مجهز شدن به تجهیزات انفرادی، به جستجو در قسمت های مختلف کارگاه و ساختمان پرداختند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، معلوم شد در داخل کارگاه هیچ یک از کارگران حضور نداشت.

سیفی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه این آتش سوزی گسترده را مهار و کاملا خاموش کردند و همچنین از سرایت شعله های آتش به کارگاه های همجوار وروبرو جلوگیری به عمل آوردند.

وی با اشاره به این که این آتش سوزی آسیب جانی نداشت، تاکید کرد: علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق میزان خسارات وارده، در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه چهار در دست بررسی است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین