پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:35 - 1399/09/20

کشف یک تن و۳۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در زنجان

سرهنگ علی بابایی رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان زنجان،گفت: طی هشت ماه امسال بیش از یک تن و۳۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد.

به گزارش کارگر آنلاین،  سرهنگ علی بابایی در ستاد مواد مخدر استان زنجان، به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال بیش از یک تن و۳۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در همین بازه زمانی یک تن و ۲۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: دراین راستا دو هزار و ۵۸۸ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شد و در سال گذشته در همین بازه زمانی هم دو هزار و ۴۳۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد.

بابایی از کشف ۴۵ مکان کشت شاه دانه و گل در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: در این میان پنج هزار و ۵۹۶ بوته گل و شاه دانه در استان کشف شد.

وی با بیان اینکه مصرف شیشه در یکی از مناطق مرفه نشین شهر زنجان افزایش دارد، ابراز کرد: طی سال گذشته در همین بازه زمانی دو هزار ۱۸۱ بوته گل در استان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان، به بازدید از مزارع ذرت و آفتابگردان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال هم ۵۰۰ بوته گل که به صورت قاچاق در مزارع استان کشت شده بود، کشف و معدوم شد.


 

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین