پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:15 - 1399/09/26

سوختن سرنشینان پژو ۲۰۶ در میان شعله های آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ و مصدومیت دو تن در پی تصادف و آتش گرفتن خودروی سواری خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٢:١۶ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد حادثه واژگونی خودرو و شعله ور شدن آن در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سواری پژو ٢٠۶ با دو نفر سرنشین مرد جوان به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با گاردریل های بیرونی بزرگراه وارد لاین مخالف شده است. به نظر می رسید که این خودرو پس از خارج شدن از لاین اصلی با یک دستگاه کامیون برخورد می کند و واژگون می شود که این خودرو پس از واژگون شدن شعله ور می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان یک نفر از سرنشینان از خودرو خارج شده بود که مشخص نیست از خودرو به بیرون پرتاب شده یا خودش خارج شده اما سرنشین دیگر داخل خودرو کاملا شعله ور محبوس بود. آتش نشانان عملیات را آغاز کردند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد، وی جان خود را از دست داده است. 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین