پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:27 - 1399/11/14

توهین رئیس روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه به هیئت رئیسه مجلس

رییس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی جنجالی به رئیس و هیات رئیسه مجلس توهین کرد.

نسرین وزیری رییس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی جنجالی به رئیس و هیات رئیسه مجلس توهین کرد.

پس از آنکه کلیات لایحه بودجه 1400 به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسید، رییس روابط عمومی سازمان برنامه در توییتی آشکار به هیات رئیسه مجلس از بلد نبودن آنها برای روخوانی آیین نامه داخلی مجلس گفت.

در این توییت آمده است: «چهار عمل ساده ریاضی که هیچ، روخوانی فارس را بلدید؟ در ایین نامه داخلی مجلس آمده که گزارش کمیسیون تلفیق باید به رای گذاشته شود نه کلیات لایحه دولت! رای منفی نمایندگان به گزارش همکارانشان در تلفیق بود نه به لایحه دولت.»

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در نشست علنی امروز خانه ملت و پیش از رأی گیری درباره کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: ما امروز براساس آئین نامه و نظراتی که از حوزه قوانین اخذ شده کلیات لایحه بودجه را به رأی خواهیم گذاشت که اگر رأی بیاورد برای ورود به جزئیات مبنای رسیدگی ما گزارش کمیسیون تلفیق است و البته اگر لایحه بودجه تصویب نشود دولت باید آن را اصلاح و به مجلس ارجاع دهد.

در قانون آئین نامه داخلی مجلس، الزامی برای رای گیری درباره گزارش کمیسیون تلفیق وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین