پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:51 - 1399/12/03

بورس منفی به کار خود پایان داد | کاهش ۱۰ هزار واحدی شاخص کل

بورس تهران امروز، یکشنبه ۳ اسفند را نزولی آغاز کرد و در پایان معاملات شاخص کل با ۱۰ هزار و ۵۱ واحد کاهش بر پله یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحد ایستاد.

 در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۰ هزار و ۵۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۱۴۷ واحد کاهش به رقم ۴۳۷ هزار و ۱۷۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲۶۳ هزار و ۵۵۳ معامله به ارزش ۲۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ادامه روند نزولی بورس تهران | افت ۷ هزار و ۴۹۶ واحدی شاخص کل

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۹۸ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۴۰۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۴۵۲ هزار و ۵۰۱ معامله انجام داده‌اند که ۶۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، اعتباری ملل، سنگ آهن گهر زمین و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین