پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:47 - 1400/08/01

واحد سوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت فرابورسی راه اندازی شد

کارگر آنلاین | شرکت فرابورسی از راه اندازی واحد سوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی و اعلام میزان افزایش فروش انرژی الکتریکی و کاهش بهای تمام شده سوخت در جریان ماه های آتی خبر داد.

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم از راه اندازی واحد سوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی و میزان افزایش فروش انرژی الکتریکی و کاهش بهای تمام شده سوخت در ماه های آتی خبر داد و با توقف نماد به تابلو معاملات بازگشت. براین اساس، پیمان کنعان "بجهرم" اعلام کرد: واحد سوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم با ظرفیت اسمی 160 مگاوات در شرایط استاندارد و طرفیت عملی 132 مگاوات در شرایط آب و هوایی و عملکردی واحد که به طور متوسط برای یکسال محاسبه شده در 29 مهر برای اولین بار به شبکه سراسری وصل شد.

بهره‌برداری تجاری از این واحد متعاقباً و پس از انجام آزمون های تحت بار و گذراندن دوره بهره‌برداری آزمایشی به مدت تقریبی بیش از روز آغاز خواهد شد. افزایش فروش انرژی الکتریکی به عنوان درآمد عملیاتی و اصلی شرکت با اضافه شدن واحد سوم بخار و به تناسب آن کاهش بهای تمام شده (هزینه) سوخت در جریان تولید ماه های آتی اعلام خواهد شد. لذا متعاقبا رقم درآمد تغییر خواهد کرد که در صورت های مالی افشا خواهد شد. بنابراین گزارش، زمان شروع این پروژه یکم آذر سال 94 با مدت اجرای پنج سال و بهای تمام شده 656 میلیارد تومانی بود.

منبع: بورس پرس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین