پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:49 - 1400/02/15

آمادگی انجمن پزشکان عمومی جهت استقرار نسخه الکترونیک

سرپرست اداره کل بیمه سلامت تهران، به تشریح برنامه کاهش کاربرد تدریجی دفترچه‌های درمانی پرداخت و بر لزوم استقرار نسخه الکترونیک در مطب تمامی پزشکان غیر طرف قرارداد استان تهران تأکید کرد.

سیده مریم حسینی، افزایش تعرفه‌ها و پرداخت به موقع مطالبات پزشکانی که به صورت الکترونیک اقدام به تجویز دارو و خدمات به بیمه شدگان می‌کنند را بعنوان مشوقی از سوی سازمان بیمه سلامت ایران جهت اجرای به موقع طرح عنوان کرد.

وی در ادامه لینک سازمان به آدرس https:‏/‏/eservices.ihio.gov.ir‏/psc را جهت ثبت نام پزشکان غیر طرف قرارداد برای دریافت نام کاربری و رمز ورود سامانه نسخه نویسی الکترونیک اعلام کرد.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران، همچنین یادآور شد؛ در حال حاضر در صورت عدم امکان تجویز نسخه بصورت الکترونیکی، استفاده از برگه‌های باقیمانده دفترچه و یا سربرگ مطب جهت نسخه نویسی امکان پذیر است.

عباس کامیابی رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران در این نشست ضمن اعلام موافقت کامل انجمن با استقرار نسخه الکترونیک آن را مقدمه‌ای برای استقرار طرح پزشک خانواده و در جهت منافع اعضای انجمن دانست.

وی چالش‌های موجود در مسیر استقرار نسخه الکترونیک را مشکلات زیرساختی، درگاه‌های متعدد جهت نسخه نویسی و مشکلات موجود در نرم افزار مربوطه بر شمرد.

منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین