پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:48 - 1400/02/27

سه کلاهبردار سایت دیوار در فردیس به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: سه فرد کلاهبردار که از طریق سایت دیوار مبالغ زیادی از مردم کلاهبرداری کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرزگفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی های کارآگاهان مشخص شد که یکی از کلاهبرداران حرفه ای استان البرز با تشکیل یک باند سه نفره از طریق سایت دیوار طعمه های خود را در استان های مختلف کشور به بهانه فروش خودرو و آپارتمان شناسایی کرده و پس از اخذ بیعانه موبایل خود را خاموش کرده و متواری می شوند.

نادربیگی گفت : در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه هر ۳ متهم را در شهرهای فردیس و کرج را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل کردند.

او افزود :  متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام کلاهبرداری بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و تاکنون به ۲۴ فقره کلاهبرداری  از طریق سایت دیوار به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اقرار کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این که این باند کلاهبرداری بسیار حرفه ای بوده و انجام کلاهبرداری‌های گسترده دور از تصور نیست، گفت : در اجرای دستور مقام قضایی، تصویر بدون پوشش متهمان در رسانه ها منتشر می شود تا چنانچه شهروندان به این شیوه از سوی نامبردگان مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان فردیس واقع در جاده ملارد، خیابان اهری جنب ستاد فرمانده انتظامی شهرستان فردیس پلیس آگاهی مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین