پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:39 - 1400/02/28

توپ پینگ پنگ جان کودک ۱۲ ساله کرمانشاهی را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مرگ کودکی ۱۲ ساله در یکی از محلات شهر به علت خفگی ناشی از بلعیدن توپ پینگ پنگ خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مرگ کودکی ۱۲ ساله در یکی از محلات شهر به علت خفگی ناشی از بلعیدن توپ پینگ پنگ خبر داد.

سرهنگ " علیرضا دلیری"   گفت: شخصی به ماموران کلانتری ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه مراجعه و با بیان اینکه ساکن محله گلریزان است عنوان کرد پسر ۱۲ ساله اش به نام "کارن" مشغول بازی کردن با توپ پینگ پنگ بوده و آن را بلعیده است.

وی افزود: در تحقیقات پلیس هم مشخص شد پسربچه بعد از بلعیدن توپ پینگ پنگ دچار خفگی شده و حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ دلیری یادآوری کرد: در این راستا پرونده ای تشکیل و جسد پسربچه ۱۲ ساله برای تعیین دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

سقوط در چال آسانسور جان نگهبان ساختمان را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از مرگ نگهبان یک ساختمان در حال احداث شهرک زیباشهر پس از سقوط در چال آسانسور نیز خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگر ۶۰ ساله که نگهبان ساختمان در حال احداث بود که بر اثر بی احتیاطی در چال آسانسور سقوط کرده است.

سرهنگ دلیری در پایان و با بیان اینکه این شخص پس از انتقال به بیمارستان توسط ماموران اورژانس و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است، از انتقال جسد او به پزشکی قانونی برای تعیین دقیق علت مرگ خبر داد.

منبع: انتخاب
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین