پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:23 - 1400/03/31

میزان افزایش فوق‌العاده خاص کارمندان+تغییرات

سرگزی خبر داد: تشکیل کمیته‌ای در مجلس برای تعیین میزان افزایش فوق‌العاده خاص کارمندان دستگاه قضایی

 نماینده مردم در مجلس یازدهم، از تشکیل کمیته‌ای در کمیسیون اجتماعی مجلس برای تعیین میزان افزایش فوق‌العاده خاص کارمندان دستگاه قضایی خبر داد. 

محمد سرگزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به عنوان طراح طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه در تشریح جزییات نشست امروز(دوشنبه ۳۱خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در نشست قبل کمیسیون اجتماعی کلیات این طرح به تصویب رسیده بود و در نشست امروز هم با ورود به جزییات آن، تبصره یک بررسی شده و قرار شد کمیته‌ای با حضور چهار نفر از نمایندگان تشکیل شده تا میزان افزایش این فوق العاده را مورد بحث و بررسی قرار دهند.  

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نگاه اعضای کمیسیون اجتماعی نسبت به این طرح بسیار مثبت بوده است، ادامه داد: با توجه به سختی کار و حقوق بسیار پایین کارکنان دستگاه قضایی امیدوار هستیم که به واسطه تسری این فوق العاده یک ترمیم حقوقی مطلوبی برای آنها ایجاد شود.

سرگزی یادآور شد: هم‌اکنون میانگین حقوق کارکنان دستگاه قضایی به حدود ۵ میلیون و پانصد هزار تومان می‌رسد، بنابراین با توجه به اهمیت کار دستگاه قضایی و حساس بودن اشتغال در این حوزه، نمایندگان مجلس پیرامون بهبود وضعیت دریافتی این قشر  احساس تکلیف کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: قطعا حضور آیت‌الله رییسی در راس قوه مجریه می‌تواند کمک خوبی برای مجلس باشد تا فرآیند اجرای این طرح تسریع شود، چرا که این پیشنهاد در قالب طرح ارائه شده و قطعا برای اجرا نیاز به همکاری دولت دارد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین