پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:29 - 1400/04/01

شلیک پلیس برای دستگیری سارق

تعقیب و گریز پلیس با سارق فراری، با تیراندازی و بازداشت متهم پایان یافت.

تعقیب و گریز پلیس با سارق فراری، با تیراندازی و بازداشت متهم پایان یافت.

ساعت 18یکشنبه سی‌ام خرداد‌ماه مأموران کلانتری 126تهرانپارس در حال گشت‌زنی در خیابان استقلال، تقاطع سراج بودند که به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک شدند. راننده آن کنار خیابان توقف کرده و رفتارهای مرموزانه‌ای داشت.

همین باعث شد تا مأموران به استعلام شماره پلاک آن بپردازند و متوجه سرقتی‌بودن آن شوند و عملیات دستگیری وی آغاز شد. اما دزد وانت به محض دیدن گشت پلیس تصمیم به فرار گرفت و باعث شد تا عملیات تعقیب و گریز آغاز شود.

دزد سعی داشت با حرکات خطرناک از دست پلیس بگریزد اما مأموران به چرخ‌های ماشین تیراندازی کردند. با پنچرشدن ماشین، سارق از ادامه مسیر باز ماند و به سمت لاین کندرو منحرف شد.

دزد، ماشین را کنار اتوبان رها کرد و با پای پیاده تصمیم به فرار گرفت. مأموران نیز به تعقیب و گریز پرداختند و برای متوقف‌کردن سارق چند تیر هوایی شلیک کردند که سرانجام عملیات پلیس به بازداشت سارقی که سعی داشت فرار کند، منجر شد.

متهم پس از دستگیری به سرقت خودرو و لوازم خودرو با همدستی دوستش اقرار کرد و مأموران وقتی بعد از بررسی، تعدادی باند خودرو و کارت کشف کردند متوجه شدند سارق با همدستش به‌صورت سریالی دست به سرقت خودرو و لوازم داخل آن می‌زند.

سرهنگ مجتبی سهرابی‌منش، رئیس‌ کلانتری‌126 تهرانپارس در این‌باره گفت: متهم پس از اقرار به سرقت بازداشت شد و تحقیقات برای دستگیری همدست وی و شناسایی شاکیان ادامه دارد.

منبع: همشهری
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین