پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00022:38 - 1397/10/30

سروش از مدیرعامل سایپا برکنار شد/ مدیر عامل جدید سایپا معرفی شد

آخرین خبر ها از دلایل برکناری مدیرعامل سایپا/نفر جدید کیست؟

محمدرضا سروش از مدیر عاملی سایپا برکنار شد و سید جواد سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.
کارگر آنلاین: با تصمیم اعضای هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا، محمدرضا سروش از مدیر عاملی این شرکت برکنار شد و سید جواد سلیمانی مدیرعامل شرکت سایپا و جانشین سروش شد.
 
او دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد است.
 
قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ریاست هیات مدیره شرکت ایران خودرو در بلاروس و سنگال، قائم مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور و ریاست هیات مدیره سایپا یدک از جمله سوابق سلیمانی در صنعت خودروسازی است
 
وی هم چنین مدیر عاملی پتروشیمی تبریز و امیر کبیر را در کارنامه مدیریتی خود دارد. 
 
گفتنی است؛ محمد رضا سروش مدیرعامل سابق گروه سایپا اواخر مهر ماه امسال به این سمت منصوب شده بود.
 رضا رحمانی در حاشیه جلسه امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش مهر مبنی بر تغییر مدیرعامل سایپا اظهار داشت: هرگونه تغییر مدیرعامل سایپا را از هیئت مدیره بپرسید اما اگر این تغییر برای صنعت مفید باشد، ایرادی ندارد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر مهر مبنی بر اینکه آیا در سخنرانی خود در هیئت نمایندگان پیشنهاد توقف تولید پراید را دادید؟ افزود: من این پیشنهاد را مطرح نکردم ولی خواسته‌ام از خودروسازان این است که اگر تولید یک خودرو برایشان سودآوری ندارد، به سمت سایر خودروها بروند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت البته امروز هرگونه تغییر مدیرعامل سایپا را تائید و یا تکذیب نکرد و تنها به این جمله بسنده نمود که تغییر مدیرعامل را از هیئت مدیره بپرسید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه هیئت نمایندگان گفت: اگر تولید پراید برای خودروساز صرفه ندارد و مجبور است آن را با ۱۰ میلیون تومان ضرر به فروش برساند، بهتر است تولید آن را متوقف و به سمت تولید سایر محصولات خودرویی ببرد درحالی‌که رحمانی در جمع خبرنگاران این موضوع را تائید نکرد.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین