پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:25 - 1401/01/31

خدمات گروه خودروسازی سایپا در تحویل خودرو به مشتریان

کارگر آنلاین | مشتریان محترم  محصولات گروه خودروسازی سایپا می توانند از خدمات تحویل حضوری خودرو در پارکینگ شرکت با هدف تسریع در تحویل خودرو و جلب رضایت ایشان بهره مند شوند.

به گزارش کارگر آنلاین ، گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخگویی مناسب و به موقع به تقاضاهای موجود و جلب رضایت مشتریان سطح خدمات خود را افزایش داده و طرح تحویل حضوری خودرو در پارکینگ شرکت های گروه را عملیاتی کرده است.

  •  مشتریان می تواند به دو صورت خودرو ثبت نامی خود را تحویل بگیرند، تحویل خودرو از طریق محل نمایندگی که ثبت نام صورت گرفته و دیگری تحویل خودرو از پارکینگ شرکت سایپا است.
  • قابل ذکر است از مدت ها قبل سامانه تحویل حضوری خودرو به منظور تسریع در تحویل و پاسخ به درخواست مشتریان جهت تحویل حضوری خودرو طراحی و راه اندازی شده است از همین رو به مشتریان پیشنهاد می شود در صورت تمایل به دریافت خودرو از شرکت درخواست خود را در سامانه یاد شده ثبت کنند.
  • شایان ذکر است اگر متقاضی درخواست تحویل حضوری خودرو را داشته باشد، "هدیه" سفر به او پرداخت می شود.
  • طرح تحویل حضوری خودرو در پارکینگ خودروساز، پیشنهادی است و هیچ اجباری برای متقاضیان وجود ندارد اما با توجه به مشکلات موجود در حمل خودرو از جمله کمبود ناوگان خودروبر، برخی از مشتریان تمایل دارند خودرو را شخصا و به صورت مستقیم از شرکت دریافت و از طرفی خودرو سریعتر تحویل می شود.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین