پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:01 - 1400/04/21

مدیرعامل شستا ادعای پرداخت های نامتعارف به ۹ مدیر را تکذیب کرد + جزییات

مدیرعامل شستا ادعای مدیر سایت دیدبان شفافیت و عدالت مبنی بر پرداخت های نامتعارف به ۹ مدیر را تکذیب و کاملا خلاف واقع اعلام کرد و جزییاتی ارایه کرد .

محمدرضوانی‌فر به ادعای اخیر احمد توکلی مبنی بر پرداخت های نامتعارف به برخی از مدیران مجموعه شستا پاسخ داد و در نامه ایی اعلام کرد : در خصوص فهرست منتشره در فضای مجازی در مورد مشاوران شستا و سپس انتشار آن در سایت الف و سپس انتشار نامه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی در مورد فهرست کذب و خلاف واقع منتشره نکات ذیل را به استحضار می‌رساند:

۱- فردی با معرفی خود به  عنوان  مسئول دفتر  توکلی با دفتر شستا تماس گرفته و شماره ۸۸۸۹۰۹۳۴ را جهت پاسخگویی داد. پس از تماس با شماره مزبور جهت پاسخگویی مشخص شد این شماره، شماره‌ گویای مرکز آموزش مدیریت دولتی است و شخصی به این نام در آن مرکز وجود ندارد. لذا امکان صحت سنجی تماس و ارائه توضیحات فراهم نبود.

۲- از سوی آن مجموعه هیچ گونه نامه یا مکاتبه‌ای جهت توضیحات واصل نشده بود. بدیهی است اگر آن عزیز درخواست اطلاعات را داده بودند، حتما موارد سریعتر به اطلاع می‌رسید. کما اینکه در همان زمان توضیحات مکتوب طی نامه ۱۶ تیر به سازمان بازرسی ارسال شد.

۳- بدیهی است انتخاب و استفاده از مشاورین در جهت پیشبرد برنامه‌ها، اهداف و نظارت بر هلدین گها در مجموعه‌ای با مختصات شستا از اختیارات مدیریت مجموعه است.

۴- در فهرست مذکور نام برخی افراد آورده شده که هیچ گونه ارتباط استخدامی و دریافت حقوق از شستا ندارند.

۵- در فهرست مزبور سعی شده آنگونه القا شود که افراد فهرست در محل کار حضور ندارند و یا کار سازمانی مشخصی بر عهده ندارند که در ذیل به کذب و خلاف واقع بودن مطالب درج شده اشاره می‌ شود :

ردیف

نام و نام خانوادگی

توضیحات

۱

مهدی نوراحمدی

دارای مدرک دکترای مدیریت قراردادهای بین المللی نفت وگاز و کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه امام صادق علیه السلام با ۱۷ سال سابقه کار و قریب ۱۵ سال سابقه مدیریتی در مراکز دانشگاهی (۳ سال هیأت علمی دانشکده اقتصاد و مدیر امور آموزشی دانشگاه امام صادق علیه السلام) و هلدینگ‌ها و شرکت‌های نفتی (بیش از ۱۱ سال مشتمل بر عناوینی همچون مدیر برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، عضو هیأت مدیره شرکت خدمات حفاری سروک کیش، عضو هیأت مدیره شرکت پتروشیمی فسا، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره موسسه مطالعات انرژی سبحان)، از ۱۱/۱۰/۱۳۹۷ با سمت مدیر حوزه مدیریت فعالیت دارد که وظایف وی کاملا تعریف شده  و ادعای "تهیه پاورپوینت برای مدیرعامل" به عنوان شرح وظیفه دون شأن وی است. بنابراین مطالب منتشر شده کاملا خلاف واقع و کذب محض است.

۲

میثم دامدیده

نام صحیح وی ، میثم دامیده است. نامبرده از ۰۱/۰۳/۱۳۹۹ با سمت مشاور پارلمانی مدیرعامل مشغول شده و کلیه امور پارلمانی شستا و هماهنگی‌ها با معاونت پارلمانی وزارتخانه و مجلس طبق شرح وظایف مربوط توسط ایشان صورت می‌گیرد. هرچند نامبرده وقت و انرژی بسیار بیشتری در شستا صرف می‌کند، لیکن قرارداد وی، ۶۰ ساعتی منطبق بر قانون و دستورالعمل های مربوط شستا است . حضور وی در شستا بسیار بیشتر از ۶۰ ساعت ذکر شده در قرارداد است و به وی بابت حضور مازاد، هیچ پرداختی صورت نمی‌گیرد. با توجه به نوع فعالیت، بخش زیادی از فعالیت های وی در رفت و آمد به مجلس و هماهنگی با معاونت پارلمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صرف می شود و کمترین بررسی میدانی حجم وقت‌گذاری وی را اثبات می‌کند. لذا مطالب منتشره در خصوص ایشان کذب محض است.

۳

مهدی خراسانی

 مهدی خراسانی با دکترای روابط بین الملل و با سابقه کاری سه سال مدیرعاملی شرکت سفر کارت ملی، بیش از ۱۲ سال کارشناس ارشد مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام و ۵ سال مدیر حوزه ریاست گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی از تاریخ ۰۱/۰۹/۱۳۹۹ با عنوان کارشناس اداری و منابع انسانی در حوزه مدیریت مدیرعامل مشغول به کار شده است. در ضمن ایشان مشاور حوزه ریاست شستا نیست و مطالب منتشره در خصوص ایشان کذب محض و خلاف واقع است.

۴

محمد الله خواه

نام صحیح ، مهدی الله خواه است. نامبرده با سمت کارشناس بازرسی به صورت تمام وقت در بازرسی شستا مشغول به انجام وظیفه است . ایجاد و تقویت بخش بازرسی با هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور در جهت نظارت بر عملکرد و پیگیری پرونده‌های سازمان بازرسی در شرکت‌ها صورت گرفته است. لذا درج عنوان "بدون حضور و بدون شغل" به عنوان شرح وظیفه برای ایشان کذب محض است.

۵

مهدی یاراحمدی

نام صحیح، علی یاراحمدی است. نامبرده کارشناس تمام وقت بازرسی است. در ضمن  وی از شرکت کربن ایران به شستا مأمور شده است . ایجاد و تقویت بخش بازرسی با هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور در جهت نظارت بر عملکرد و پیگیری پرونده‌های سازمان بازرسی در شرکت‌ها صورت گرفته است. لذا درج عنوان "بدون حضور و بدون شغل" به عنوان شرح وظیفه برای ایشان کذب محض است.

۶

فرهنگ فصیحی

فرهنگ فصیحی با مدرک دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر از نخبگان شناخته شده در امور دانش بنیان و فناوری‌های نوین هستند. نامبرده از ۲۶/۰۵/۱۳۹۹ تا ۳۰/۰۹/۱۳۹۹ در شستا با عنوان مشاور مدیرعامل در امور نوآوری و اقتصاد دانش بنیان مشغول به کار شد که به دلیل مخالفت وزارت نفت با مأموریت وی با شستا قطع همکاری کرده و به وزارت نفت بازگشت. مؤکدًا تصریح می‌شود علی‌رغم زحماتی که در شستا متقبل شد، هیچ پرداختی هم به وی صورت نگرفته است و مطالب منتشره در خصوص وی کذب محض است.

۷

مجید دبیریان

وی از ۲۷/۱۱/۱۳۹۹ با عنوان دستیار ویژه مدیرعامل در امور استانها و سرمایه‌گذاری شستا مشغول به کار شده‌ و علاوه بر مسائل مربوط به استانها، پروژه‌ها و شرکت‌ها، امور مربوط به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شرکت‌های تابعه شستا را نیز پیگیری می‌کند و لذا شرح وظیفه "بدون مسئولیت و حضور نامنظم" کذب محض است.

۸

محمد کبیری

وی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

۹

مریم جمشیدی

وی مشاور رسانه‌ای شرکت شیمی دارویی داروپخش است و امور مربوط به روابط عمومی آن شرکت را نیز بر عهده دارد. نامبرده هیچ گونه رابطه و قرارداد همکاری تحت هیچ عنوان با شستا نداشته و تبعا هیچ پرداختی هم به ایشان صورت نگرفته است. بنابراین به هیچ وجه مشاور رسانه‌ای شستا نبود. لذا مطالب منتشره در خصوص وی کذب محض است.

منبع: بورس پرس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین