پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ31211:42 - 1398/12/02

وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 99 افزایش می یابد+جزییات

کارگر آنلاین:رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی درباره افزایش مبلغ وام برای سال جدید، گفت: مبلغ وام برای سال جدید ممکن است به ۵ میلیون تومان برسد، اما سهمیه کم خواهد شد و به تعداد کمتری می‌توانیم وام پرداخت کنیم
به گزارش کارگر آنلاین، علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی درباره اعطای وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: در شهر تهران حدود ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته داریم که در سال فقط به ۳ هزار و ۵۰۰ ظرفیت به شهر تهران می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه اگر فقط به ۶۰ درصد از بازنشسته‌ها این وام را پرداخت کنیم زمان زیادی لازم است تا به تمامی بازنشسته وام پرداخت شود، افزود: به این سهمیه وام به شدت انتقاد داریم مبلغ وام فقط ۳ میلیون تومان است که به بازنشسته‌ها داده می‌شود و هر ماه از حقوق آن‌ها کم می‌شود.
 
رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: مبلغ وام برای صندوق بازنشستگان کشوری ۵ میلیون تا ۸ میلیون تومان است، بازنشستگان از بانک رفاه کارگران میتوانند اقدام کنند و سود این وام‌ها ۴ درصد است.
 
دهقان‌کیا درباره افزایش مبلغ وام برای سال جدید، گفت: مبلغ وام برای سال جدید ممکن است به ۵ میلیون تومان برسد، اما سهمیه کم خواهد شد و به تعداد کمتری می‌توانیم وام پرداخت کنیم./باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین