پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:39 - 1400/05/09

اعتبار مالی برای رتبه‌بندی معلمان وجود ندارد | اختلاف ۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت و مجلس در اجرای طرح

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق آنچه سازمان برنامه و بودجه برای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته است، اعتبار کافی برای اجرای طرح نخواهد بود و امیدواریم که مجلس ردیفی برای رتبه‌بندی معلمان اختصاص دهد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امکان تامین منابع مالی رتبه‌بندی معلمان در مجلس وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت لایحه را به مجلس ارسال کرد و مجلس اختیار تغییراتی در آن را دارد، گفت: در جلسات بررسی لایحه رتبه بندی ما هم به عنوان نمایندگان آموزش و پرورش حضور پیدا کردیم و کمیسیون آموزش اهتمام لازم را برای پیشبرد طرح داشت.

احمدی لاشکی افزود: طبق آنچه سازمان برنامه و بودجه برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته است، اعتبار کافی برای اجرای طرح نخواهد بود و امیدواریم که مجلس ردیفی برای رتبه بندی معلمان اختصاص دهد.

معاون حقوقی و پارلمانی آموزش و پرورش اظهار کرد: آنچه بودجه مورد نیاز برای رتبه بندی از دیدگاه نمایندگان مجلس مطرح شده، ۵٠ هزار میلیارد تومان است و در این در حالی بوده که اعتبار مورد نیاز اولیه ٢٠ هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

وی بیان کرد: همانطور که سال گذشته بودجه آموزش و پرورش ١۴٠ درصد افزایش پیدا کرد، مجلس امسال هم می‌تواند برای اجرای طرح رتبه بندی کمک کننده باشد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین