پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:17 - 1400/05/09

جلوگیری از تاراج ملک ۲ هزار متری شهرداری در منطقه ۵ تهران

شهردار منطقه۵ با اشاره به اینکه مدیریت شهری مانع سوء استفاده کلاهبرداران از حقوق بیت المال می شود، گفت: طی چند ماه گذشته اخباری مبنی بر جعل سند یکی از املاک شهرداری به ما رسید که بعد از بررسی ها و هماهنگی های صورت گرفته، ورود به موقع صورت گرفت.

محمود کلهری ، درباره برخورد قانونی با فردی که در این منطقه یکی از املاک شهرداری را به چندین نفر فروخته بود، گفت: منطقه 5 شهرداری تهران با توجه به وسعت، اراضی متعددی دارد اما بسیاری از زمین‌های موجود از گذشته تعیین تکلیف نشده‌اند و اسناد آنها تک برگ نیست بنابراین وکالتی بودن این اسناد عاملی برای وسوسه جاعلین شده بود.

وی افزود: در چند ماه گذشته اخباری به ما رسید که سند یکی از ملک‌های شهرداری به متراژ حدودا 2 هزار مترمربع با ارزش بیش از 100 میلیارد تومان جعل شده و در آستانه نقل و انتقال و خرید و فروش قرار دارد اما پس از بررسی‌های صورت گرفته با هماهنگی با مقام قضائی و دستگاه انتظامی ورود به موقع صورت گرفت و رسیدگی به موضوع آغاز شد تا مانع تضییع حقوق بیت‌المال شویم.

کلهری خاطرنشان کرد: از بدو حضورم در منطقه، یک کمیته حقوقی تشکیل دادیم تا این قبیل املاک به سرعت تعیین تکلیف شوند و مانع از تکرار این اتفاقات شویم.

وی با هشدار به جاعلین و کلاهبرداران، تصریح کرد:  تاکید می‌کنم و تذکر می‌دهم که مدیریت شهری با هوشیاری کامل و با همکاری و همراهی دستگاه انتظامی و قضایی مانع هرگونه اتفاق و سوء استفاده می شود.

 شهردار منطقه 5 اظهار کرد: آمادگی حداکثری در سطح منطقه وجود دارد و تمام املاک که مستعد این تعرض و‌ تجاوز هستند شناسایی شده و با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای تعیین تکلیف آنها حرکت می‌کنیم. 

منبع: تسنیم
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین