پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:15 - 1399/02/12

قیمت خودرو پس از ماه رمضان گران می شود+دلیل

یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: قیمت خودروها قطعا روند افزایشی خواهد داشت؛ چرا که پیش‌بینی‌های بانک مرکزی هم حاکی از افزایش نرخ تورم است.
کارگر آنلاین : یک کارشناس بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودروها بعد از ماه رمضان گران خواهد شد؟ گفت: بازار خودروهای تولید مشترک یا تولید داخل به دلیل شرایط سخت امروز توجیهی برای مردم ندارد. قیمت خودروهای نو چینی با ماشین دست دوم تولید داخل خیلی نزدیک است. بنابراین تا زمانی که ممنوعیت واردات ادامه داشته باشد مردم به ناچار به سراغ خرید اقساطی خودروهای چینی می‌روند.
 
فربد زاوه افزود: قیمت خودروها قطعا روند افزایشی خواهد داشت؛ چرا که پیش‌بینی‌ بانک مرکزی هم حاکی از افزایش نرخ تورم است. به هر حال دولت با کسری بودجه مواجه است. برنامه دولت نیز افزایش میزان تولید است و از طرفی مدیران دولتی برای مدیریت کرونا خلق پول کرده‌اند.
 
او در ادامه اظهار کرد: با توجه به میزان تورم ما ماهیانه باید شاهد تورم چهار درصدی باشیم یعنی اگر کالایی را ۱۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنید تا پایان ماه قیمت این کالا به ۱۰۴ هزار تومان خواهد رسید. این میزان نرخ تورم به معنای فقیرتر شدن است. منبع/تجارت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین