پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:32 - 1400/06/17

تزریق ژل به صورت و لب توسط پرستار قلابی در یاسوج

کارگر آنلاین | رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک نفر کلاهبردار که خود را پرستار بیمارستان معرفی و زنان و دختران را شناسایی و با تزریق ژل به صورت و لب(بوتاکس) باعث صدماتی به زیبایی صورت و لب‌های آنها می شده و از هر کدام مبالغی دریافت می کرده است، خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر  در بیان جزئیات افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری در شهر یاسوج توسط فردی تحت عنوان پرستار که با تزریق ژل لب و بوتاکس از شهروندان کلاهبرداری می نمود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکیان و حساب‌های مختلف بانکی توانستند ردپای کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

  • بالش زر تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه خود را پرستار معرفی و اظهار داشت که مطب شخصی در خیابان پزشک دارم و کارم تزریق ژل لب و بوتاکس است و اعتراف کرد که از این طریق مبلغ ۶۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
  • وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: به هشدارهای لازم در خصوص عدم مراجعه به مکان های فاقد مجوز توجه داشته و به علت مشکلات اقتصادی به جهت پرداخت هزینه کمتر به محل های فاقد مجوز قانونی مراجعه نکنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین