پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:32 - 1399/06/15

مهار آتش سوزی در مغازه خرازی در بازار بزرگ تهران

یک مغازه خرازی در بازار بزرگ تهران صبح امروز دچار آتش سوزی شد ولی با حضور به موقع آتش نشانان شعله های آتش مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آمد.

کارگر آنلاین : ساعت 10:08 دقیقه صبح امروز کسبه ی بازار بزرگ تهران در تماس تلفنی با سامانه 125 از آتش سوزی یک باب مغازه در بازار تهران، سرای حاج حسن، دالان سوم خبر دادند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 107 و7 را عازم محل حادثه کرد.

طاهر گودرزی رئیس ایستگاه 107 آتش نشانی تهران در این خصوص اعلام کرد: مغازه ای به وسعت تقریبی 50 متر مربع با کاربری خرازی صبح امروز به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد.

وی افزود: کارگران پس از مشاهده شعله های آتش از سامانه 125 درخواست کمک کرده و سپس اقدام به مهار شعله های آتش کردند.

گودرزی ادامه داد: آتش نشانان در طول مسیر مجهز به دستگاه تنفسی شده و پس از حضور در محل آتش سوزی و قطع جریان برق و گاز اقدام به مهار اولیه شعله های آتش و ایجاد فضای مناسب جهت تخلیه دود از داخل مغازه کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان در فاز اول عملیات از سرایت آتش به کارگاه های مجاور جلوگیری کرده و سپس در یک عملیات تهاجمی توانستند به سرعت شعله های در حال گسترش آتش را در همان دقایق اولیه فرو نشانند.

گودرزی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش، با استفاده از فن های قوی اقدام به تخلیه دود کرده و هم چنین با یک رشته لوله آبدهی، شعله های به جا مانده از این آتش سوزی را به طور کامل خاموش کردند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و فقط خسارت مالی ببار آورد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل آتش سوزی و ارائه تذکرات ایمنی به مالک مغازه، با حضور کارشناسان این سازمان به بررسی علت بروز این آتش سوزی مشغول شدند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین