پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:50 - 1400/07/27

دختر بیل گیتس طبق رسوم اسلامی ازدواج کرد

کارگر آنلاین | هزینه ازدواج دختر سومین مرد ثروتمند جهان چیزی نزدیک به دو میلیون دلار برآورد شد

 مراسم ازدواج جنیفر گیتس دختر میلیارد بزرگ آمریکایی و نِیل نصار که اصالتا مصری است، روز شنبه در یک مزرعه نگهداری اسب، در شهر وستچستر برگزار شد.

بنا به گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل» جنیفر روز جمعه در یک مراسم خصوصی و طبق رسوم اسلامی به عقد نیل نصار درآمده بود.

به گفته وبسایت «فاکس‌بیزنس» بنیانگذار مایکروسافت این مزرعه را در سال ۲۰۱۸ به قیمت ۱۵.۸۲ میلیون دلار برای جنیفر ۲۵ ساله خریداری کرد؛ زمانی که او تازه از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شده بود

  • طی چند روز گذشته در زمین ۱۲۴ هکتاری جنیفر در شمال «سالم»، نیویوک، شهرکی پوشیده از چادر بنا کردند.
  • این مزرعه بزرگ، برای جنیفر و نیل و ۳۰۰ مهمان دعوت شده، به مکانِ باشکوهِ برگزاری مراسم ازدوج تبدیل شد.

عروس، با لباسی درخشان و زیبا از طراح معروف آمریکایی «ورا ونگ» و در حلقه ۹ ساقدوش که لباس‌های سبز تیره به تن داشتند، از محل مراسم خارج شد.

جنیفر دسته گلی سفید رنگ در دست داشت که با موهای قهوه‌ای متمایل به قرمزش تناسب زیبایی را به وجود آورده بود. او قسمتی از موهایش را به پشت رها کرده بود و با گوشواره‌های ساده، زیبایی‌اش صدچندان به نظر می‌رسید.

  • یکی از شگفتی‌های این مراسم ازدواج، هوای خوب آن تا ۶ عصر بود و البته بعد از آن مهمان‌ها مجبور شدند به داخل محوطه بازگردند؛ مجموعه‌ای از سوییت‌های مجلل متصل به هم که با صندلی‌های بلند و سفید آراسته شده بودند. میزهای غذاخوری با بشقاب‌های سفید و گل‌های صورتی تزیین شده هم چشم را نوازش می‌دادند.
  • لیست مهمانان، خانواده، دوستان و تعدادی از افراد مشهور یا سیاستمداران را شامل می‌شد. در این مراسم بیل گیتس و همسر سابقش ملانیا و فرزندانشان روری و فیبی به همراه سایر مدعوین، عروس و داماد را همراهی کردند.

کامیون سبز از نانوایی گرانقیمت فرانسوی، «لادور» کیک عروسی بزرگ را در لایه‌های جداگانه بیرون آورد تا شکلی آراسته به آنها ببخشند. شام عروسی جمعه شب هم پذیرایی مذهبی خاصی بود که ژان ژرژ، سرآشپز بین‌المللی فرانسوی با خرچنگ و پاستا به عهده گرفت.

  • هزینه ازدواج دختر سومین مرد ثروتمند جهان چیزی نزدیک به دو میلیون دلار برآورد شده است.
  • رابطه جنیفر و نیل از ژانویه ۲۰۱۷ آغاز شد. این دو که از ژانویه ۲۰۲۰ نامزدی خود را اعلام کردند از تفریحات بسیاری مانند اسب‌سواری در کنار یکدیگر لذت می‌برند.

ناگفته نماند که جنیفر گیتس و نیل نصار ابتدا در میدان مسابقات اسب‌سواری یکدیگر را ملاقات کردند.

نیل در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ تابستان گذشته نماینده مصر بود و جنیفر هم که یک سوارکار زبده است در مسابقات بین‌المللی اسب‌سواری شرکت می‌کند.

 

منبع: خط بازار

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین