پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:25 - 1402/12/10

انتخابات پرشور، تهدیدات را از ملت ایران دور می‌کند

کارگر آنلاین | کارشناس عالی امور استراتژیک با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تهدیدات را از ملت ایران دور می‌کند، گفت: انتخابات فرصت‌ها را در جلوی پای ما قرار می‌دهد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه  اظهار داشت: به اذعان استراتژیست‌های دوست و دشمن، آمریکا رو به افول است و محوریت اقتصاد از غرب رو به شرق در حال تغییر بوده و جهان تک قطبی به سمت جهان چند قطبی رو به حرکت است. مطابق با نظر کارشناسان قطب اسلامی به رهبری ایران در حال شکل گیری است. 

وی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری مطرح جهان در تلاش هستند تا جایگاه خود را حفظ کنند، بیان داشت: در شرایط تحول جهانی با شکل گیری نظم نوین در جهان، بیشترین تهدیدات و فرصت‌ها وجود دارد. کشورهای قدرتمند با جنگ، توطئه، تخریب، تهدید و ... در تلاش هستند تا جلوی چند قطبی شدن جهان را بگیرند. 

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: وظیفه ما این است که در چنین شرایطی خود را از تهدیدات دور نگه داریم و از فرصت‌ها استفاده کنیم. یکی از این فرصت‌های مهم، حضور مردم در صحنه انتخابات است که قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشیم. انتخاباتی که با ادعا همراه نیست بلکه با عدد و رقم و شمارش همراه است.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تهدیدات را از ملت ایران دور می‌کند، گفت: انتخابات فرصت‌ها را در جلوی پای ما قرار می‌دهد. از هر تفکری که باشیم باید بدانیم که دور کردن تهدیدات و استفاده از فرصت‌ها به نفع همه ما است. طبیعتاً در چنین شرایطی مشارکت در انتخابات وظیفه عقلانی، ملی و دینی هر ایرانی است.

کارشناس عالی امور استراتژیک مطرح کرد: اگر مردم از وضع موجود، قوانین و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی راضی نیستند، باید بدانند که زمان انتخابات، زمان اصلاح وضعیت است. در واقع شرکت در انتخابات بسیار ساده اما دستاوردهای آن بزرگ است چرا که ما را از هزینه کردن در برابر توطئه‌های دشمنان بی‌نیاز می‌کند.

قدیری‌ابیانه در پایان خاطرنشان کرد: تمام منابع طبیعی کشور از جمله نفت، گاز و ... همه متعلق به مردم است بنابراین باید کسانی را انتخاب کرد که ناظر بر این دارایی‌ها باشند و به طور درستی آنها را مدیریت کنند. نمایندگان مجلس باید وفادار به نظام و سالم باشند، در واقع باید آنها منافع ملی را به منافع شخصی و حزبی خود ترجیح دهند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین