پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:34 - 1399/06/23

درخشش آرمیتا جوادیان هنرمند لردگانی در جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی تورنتوی کانادا

سیده معصومه موسوی ضمن اشاره به اینکه، آرمیتا جوادیان هنرمند و نقال خوش ذوق لردگانی،با نقل داستان «بیژن و منیژه» جایگاه نخست جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی را به خود اختصاص داد گفت: این جشنواره شهریور ماه جاری به صورت مجازی برگزار شد.

کارگر آنلاین : سیده معصومه موسوی ضمن اشاره به اینکه، آرمیتا جوادیان هنرمند و نقال خوش ذوق لردگانی،با نقل داستان «بیژن و منیژه» جایگاه نخست جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی بنیاد نقالی را به خود اختصاص داد گفت: این جشنواره شهریور ماه جاری به صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: هئیت داوران جشنواره شاهنامه‌خوانی و نقالی مجازی تورنتو مرکب از ساقی عقیلی، کوروش جوادی و آزیتا مهاجری در گروه سنی 5 و ۶ ساله‌ها، جایگاه نخست را به آرمیتا جوادیان 6 ساله با نقل داستان «بیژن و منیژه»، اختصاص داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ضمن اشاره به اینکه آرمیتا جوادیان یکی از هنرمندان خردسال و فعال شهرستان لردگان می باشد که مقام های بسیاری را در زمینه نقالی بدست آورد گفت: آرمیتا جوادیان در دومین جشنواره ملی و سراسری نقالی و شاهنامه خوانی بامداد تهران که اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد از میان 350 شرکت کننده مقام اول بدست آورد.

موسوی ادامه داد: وی همچنین در یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی مناطق زاگرس نشین که سال 97 برگزار شد ضمن کسب مقام اول به عنوان پدیده این جشنواره نیز انتخاب شد.

منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین