پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:55 - 1399/10/07

سوختن تانکر سوخت در میان شعلع های آتش در خمینی شهر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حادثه حریق یک تانکر سوخت در جایگاه سوخت شهید وطنی خمینی شهر خبر داد و گفت: علت این حادثه نقص فنی و خطای انسانی بود و خوشبختانه خسارت جانی و مصدوم نداشت.

منصور شیشه فروش اظهار کرد: ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه_۷ دی ماه) یک دستگاه تانکر سوخت در جایگاه سوخت شهید وطنی در خمینی شهر دچار حادثه شد.

وی با اشاره به اینکه این تانکر سوخت پس از تخلیه سوخت در جایگاه دچار حریق شد و لاستیک های تانکر آتش گرفت، گفت: بلافاصله عوامل امدادی و آتش نشانی خمینی شهر آتش را خاموش کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه، به جایگاه سوخت و تانکر خساراتی وارد شد، افزود: علت این حادثه، نقص فنی و خطای انسانی بود.

وی از ابلاغ توصیه های ایمنی به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان خبر داد و گفت: این شرکت باید نظارت لازم را در جهت ایمنی حمل و نقل مواد سوختی داشته باشد، همچنین به رانندگان و متصدیان جایگاه های سوخت آموزش های لازم را ارایه دهد.

شیشه فروش همچنین بر رعایت آئین نامه های حمل و نقل مواد سوختی، انبار، ذخیره و تخلیه مواد سوختی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه حادثه اخیر خسارت جانی و مجروح نداشته است، اما باید نظارت کافی برای جلوگیری از تکرار این حوادث صورت گیرد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین